سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81400
|
14:08 - 1398/02/23
نسخه چاپی

در تجمع دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی مطرح شد:

نهادهای بین المللی در مقابل اقدامات نسنجیده و غیرعلمی آمریکا ایستادگی کنند

نهادهای بین المللی در مقابل اقدامات نسنجیده و غیرعلمی آمریکا ایستادگی کنند
دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با تجمع در محوطه این دانشگاه و امضای طومار اعتراض آمیز از نهاد های بین المللی خواستند در مقابل اقدامات نسنجیده و غیرعلمی آمریکا ایستادگی و به اعتلای هر چه بیشتر اهداف علم کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ظهر امروز دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در اعتراض به تحریم های خارج از قواعد بین المللی آمریکا نسبت به ایران، تجمع کرده و با امضای طومار خواستار ایستادگی نهادهای بین المللی در مقابل اقدامات نسنجیده و غیرعلمی آمریکا شدند.

در این طومار اعتراضی، تجمع کنندگان نسبت به تحریم های یک جانبه، غیرقانونی و خارج از قواعد بین المللی دولت آمریکا و تحمیل اراده تروریسم اقتصادی علیه سایر دولت ها اعتراض کرده و عنوان داشتند: رفتار و اقدامات ظالمانه دولت آمریکا علیه ملت و مراکز آموزشی ایران که به صورت غیرسازنده و مخرب، ساختارهای اجتماعی، آموزشی و فرهنگی کشورمان را مورد هدف قرار داده، مصداق بارز تروریسم اقتصادی بین المللی علیه یک ملت تمدن ساز و نقش آفرین در صلح جهانی و بین المللی است.

این طومار اعتراضی می افزاید:ئاقدامات غیرمسئولانه دولت آمریکا علاوه بر ضرر و زیان مادی و معنوی علیه کشور ایران که دارای صدها دانشمند مطرح جهانی است باعث ممنوعیت و ممانعت تجاری سازی ایده ها، اختراعات و اکتشافات علمی و پزشکی شده که این امر متضرر شدن سایر کشورهای متمدن و پیشرفته عضو سازمان ملل را نیز در پی خواهد داشت.

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در پایان طومار اعتراضی خود از نهادهای بین المللی خواستند در مقابل اقدامات نسنجیده و غیرعلمی ایالات متحده آمریکا ایستادگی کرده  و به اعتلای هر چه بیشتر اهداف علم در جهان  کمک کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد