سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81402
|
15:59 - 1398/02/23
نسخه چاپی

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل خبرداد

تایید صلاحیت ۲۹ آزمایشگاه بخش خصوصی در اردبیل

 تایید صلاحیت ۲۹ آزمایشگاه بخش خصوصی در اردبیل
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل از تایید صلاحیت ۲۹ آزمایشگاه بخش خصوصی در اردبیل خبرداد وگفت: این آزمایشگاه‌ها در راستای نظارت و کنترل کالا‌ها و خدمات و در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از  تایید صلاحیت ۲۹ آزمایشگاه بخش خصوصی در اردبیل خبرداد وگفت:این آزمایشگاه‌ها در راستای نظارت و کنترل کالا‌ها و خدمات و در زمینه‌های مختلف مواد غذایی، اندازه شناسی قانونی، مصالح ساختمانی، کالیبراسیون، آزمون هیدرواستاتیک مخازن سی. ان. جی، صنایع سلولزی و پلیمری فعالیت دارند.

وی با اشاره به ارائه گواهینامه تایید صلاحیت توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان به این آزمایشگاه‌ها افزود: با حمایت از فعالیت بخش خصوصی و تایید صلاحیت و راه اندازی آزمایشگاه‌های همکار، تعداد ۱۱۶ نفر از تحصیل کردگان دانشگاهی در این ۲۹ آزمایشگاه مشغول به کار شده اند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار دارای اعتبار یک ساله و ۲ ساله است و پس از اتمام مدت اعتبار پروانه تایید صلاحیت، برای تمدید صلاحیت آن‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد