سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81429
|
17:25 - 1398/02/25
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری اردبیل:

همکاری دستگاه قضا با مجموعه سپاه و بسیج مثال زدنی است/ سلامت اداری استان اردبیل ارتقا می یابد

 همکاری دستگاه قضا با مجموعه سپاه و بسیج مثال زدنی است/ سلامت اداری استان اردبیل ارتقا می یابد
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار با جمعی از مسؤولان حقوقی و فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عملکرد دستگاه قضایی استان بر اساس نقشه راه مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان قوه قضائیه، سیاستگذاری و مدیریت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با جمعی فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) و مسئوین سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل گفت: عملکرد دستگاه قضایی استان بر اساس نقشه راه مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان قوه قضائیه، سیاستگذاری و مدیریت می‌شود، لذا تلاش می‌شود در راستای صیانت از حقوق عامه از تمامی ظرفیت‌های قانونی دستگاه قضایی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم رکن اصلی دستگاه قضا است، گفت: مبارزه جدی و قاطعانه با مقوله فساد در حوزه‌های مختلف در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... مد نظر خواهد بود و در این خصوص هیچگونه اغماض و مماشاتی با هیچ کس نخواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل، گفت: در راستای تحقق فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر با همکاری و مشارکت بسیج اجرا شده بود.

عتباتی با بیان اینکه دادگستری اردبیل آماده همکاری و استفاده از ظرفیت مجموعه سپاه و بسیج است، اضافه کرد: سپاه در مقوله‌های تامین امنیت، کشف جرم، جلوگیری از خرابکاری و موارد دیگر با دستگاه قضا همکاری و همیاری خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه سلامت ادارای باید در استان اردبیل قابل مشاهده باشد، تاکید کرد: افزایش همت از سوی مسؤولان مورد انتظار است، با توجه به شرایط حساس کنونی، وظایف مسؤولان سنگین‌تر شده و با حفظ وحدت و همدلی می‌شود در راستای رشد فرهنگی و اجتماعی کشور قدم برداشت.

 بسیج همراه خوبی برای دستگاه قضا است

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اظهار داشت: حضور در جایگاه قضا یک جایگاه خطیر و حساس است و هر کس در در راستای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات مردم قدمی بردارد توفیقات الهی شامل حالش می گردد و انتظار می‌رود دستگاه قضایی بیش از پیش تلاش‌های خود را در برخورد با متخلفان و حفظ آسایش و امنیت و مردم چند برابر کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران همیشه از ارزش‌های الهی و آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کرده است، گفت: امروز نیازمند همکاری، تعامل و همفکری مستمر سپاه و دستگاه قضا هستیم چرا که این دو مجموعه در کنار یکدیگر اعتلا بخش خواهد بود و سپاه حضرت عباس(ع) در این راستا آماده همکاری همه جانبه با دادگستری استان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) با تصریح اینکه امروز بسیج در 22 قشر سازماندهی شده است، بسیج را بدنه فعال ملت توصیف کرد و افزود: بسیج با این اوصاف می‌تواند همراه خوبی برای دستگاه قضا باشد.

حجت الاسلام فیاضی در ادامه بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج از بهترین افراد و انسان‌ها تشکیل شده است و در مقوله‌های عمق بخشی فرهنگ انقلاب، تامین امنیت، حفظ آرامش کشور، جنگ نرم و سخت و هر زمینه دیگری در حال ایفای نقش است.

سیستم قضائی  پناهگاه برای مظلومان است

سردار سرتیپ دوم پاسدار مستعد جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در این دیدار با بیان اینکه سیستم قضائی  پناهگاه برای مظلومان است،گفت: امروز دشمن تمام توان خود را گذاشته تا اعتقادات مردم نابود، امنیت کشور و سرمایه‌های ملی خدشه دار و به وضعیت اقصتادی مردم ضربه بزند، اما قوه قضائیه با تمام قوا مقابل این توطئه‌ها ایستاده و برای برطرف نمودن این مکشلات تلاش می‌کند و به شکل میدانی و عملی پناهگاهی برای مظلومان است.

وی با اشاره همکاری مجموعه سپاه و بسیج و دستگاه قضایی استان اردبیل، افزود: تلاش‌های دستگاه قضا برای برخورد با متخلفان در تمامی مسائل کشور بسیار قابل تقدیر است و سپاه و بسیج در راستای همین امر با مجموعه قضایی همکاری‌های خود را چند برابر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد