سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81472
|
17:56 - 1398/02/30
نسخه چاپی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل خبرداد

برپایی نمایشگاه جشن رمضان در اردبیل / ۳۸ هزار خانوار نیازمند در استان اردبیل حمایت می شوند

برپایی نمایشگاه جشن رمضان در اردبیل / ۳۸ هزار خانوار نیازمند در استان اردبیل  حمایت می شوند
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل برگزاری جشن رمضان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ارتقای همبستگی اجتماعی و اعلام نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت عنوان کرد و گفت: معرفی محصولات خودکفایی، ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برپایی نمایشگاه جشن رمضان است.

علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  به حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۳۸ هزار خانوار نیازمند اشاره کرد و گفت:  بر اساس سیستم نیازسنجی کمیته امداد استان که نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت در آن شناسایی و ثبت شده است، مددجویان اردبیلیهمواره نیازمند کمک‌های خیرخواهانه مردم نیکوکار هستند تا بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

 جشن رمضان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ارتقای همبستگی اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل برگزاری جشن رمضان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ارتقای همبستگی اجتماعی و اعلام نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت عنوان کرد و گفت: معرفی محصولات خودکفایی، ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و غرفه فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برپایی نمایشگاه جشن رمضان است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه این نهاد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های اساسی مددجویان باشد،تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف عالی کمیته امداد و همچنین خودکفایی خانوار تحت حمایت بیش از پیش نیازمند یاری‌رسانی خیران هستیم.

وی با بیان اینکه دستگیری از فقرا و نیازمندان استان اردبیل موجب می‌شود تا از بروز مشکلات و آسیب‌های دیگر به خانوار تحت حمایت پیشگیری شود،گفت: کمیته امداد به منظور رفع نیاز‌های اساسی خانوار مستضعف جامعه با ارائه خدمات درمانی، معیشتی، فرهنگی، تعمیر و ساخت مسکن و اشتغال‌زایی گام‌های بسیار بلندی را به ویژه در مناطق محروم برداشته است که با حمایت‌های خیران می‌توان فعالیت‌های گسترده‌تری را به انجام رساند.

راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان در اردبیل 

حسین‌نژاد با بیان اینکه با هدف کاهش مراجعه حضوری خانوار تحت حمایت و تسهیل خدمات‌رسانی به آن‌ها سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان راه‌اندازی شده است، گفت: این سامانه ضمن کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب مددجویان موجب می‌شود تا به موقع پاسخ درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها داده شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ خدمت از طریق این درگاه الکترونیک قابل دسترسی و ارجاع به مددکاران است، بیان کرد: درخواست خدمات مسکن، خدمات انشعاب، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش‌آموزی، خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، خدمات نظام‌وظیفه و تسهیلات برگشت به روستا از جمله این خدمات است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند با ورود به سایت الکترونیکی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد