سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81482
|
18:53 - 1398/02/31
نسخه چاپی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:

ایجاد شهرک گلخانه ای 1500 هکتاری در پارس آباد/ سرمایه گذاران حمایت می شوند

ایجاد شهرک گلخانه ای 1500 هکتاری در پارس آباد/ سرمایه گذاران حمایت می شوند
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: شهرک گلخانه ای پارس آباد در 1500 هکتار زمین و ۱۸ زون متنوع ایجاد می شود و اولین گلخانه تا دو ماه آتی افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمد امید عصر امروز در بازدید از  از شهرک گلخانه ای شهرستان پارس آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:️این شهرک در 1500 هکتار زمین و ۱۸ زون متنوع ایجاد می شود و اولین گلخانه این شهرک تا دو ماه آتی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  از ایجاد گلخانه در قطعات بزرگ و متمرکز در سطح کشور حمایت می شود افزود: ایجاد شهرک گلخانه ای در استان اردبیل حرکتی بسیار بزرگ و سنجیده است که نظیر آن در کشور تاکنون گزارش نشده است.
️معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: با توجه به کمبود منابع آب در کشور و لزوم توجه بیش از پیش به مصرف آب راه اندازی گلخانه برای تولید مصارف خوراکی مردم از گام های بسیار مهم و حساس بشمار می رود.

امید تاکید کرد: معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری از سرمایه گذاران دارای صلاحیت در بخش راه اندازی گلخانه حمایت خواهد کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از مجتمع آبرسانی بخش موران شهرستان گرمی که به ۶۴ روستای بخش موران آبرسانی می کند نیز بازدید کرد.
فاز اول این طرح امسال اتمام و فاز دوم نیز با اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان اردبیل انجام می شود.

بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این مجتمع برآورده شده که از محل اعتبارات وزارت نیرو تامین می شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد