سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81488
|
13:05 - 1398/03/01
نسخه چاپی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارر‌های دفاع مقدس استان اردبیل

رسانه ها نقش به سزایی در زنده نگه‌داشتن مفاهیم دفاع مقدس دارند

رسانه ها نقش به سزایی در زنده نگه‌داشتن مفاهیم دفاع مقدس دارند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارر‌های دفاع مقدس استان اردبیل به تشریح برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل پرداخت و گفت:رسانه ها نقش به سزایی در زنده نگه‌داشتن مفاهیم دفاع مقدس دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،

علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارر‌های دفاع مقدس استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، گفت: چنین حجمی از تعامل و همکاری فعالان فرهنگی و رسانه‌ها از احساس مسئولیت ارزش‌مند صاحبان قلم و فکر در مقابل استقلال و عزت کشور خبر می‌دهد.

وی‌ از آغاز فضاسازی‌های محیطی، نصب بنر و پوسترهای مرتبط با این ایام خبر داد و افزود: مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در سطح ادارات، مساجد و محلات با قدرت و انسجام مناسبی برگزار خواهد شد.

واحد در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل پرداخت و گفت: برگزاری محافل خاطره‌گویی، تجلیل از خانواده معزز شهدا، کارگاه‌های خاطره‌نگاری دفاع مقدس و نمایشگاه عکس از جمله برنامه‌های شاخص در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر از آن رو اهمیت داشت که زمینه خارج کردن شهرهای هویزه، جاده اهواز به خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد و جاده اهواز به آبادان را از تیررس دشمنان فراهم می‌کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارر‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استان اردبیل ۳۵ هزار رزمنده، سه هزار و ۴۰۰ شهید بزرگوار، ۷۰۵ آزاده سرافراز و ۹ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد