سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81490
|
13:39 - 1398/03/01
نسخه چاپی

مدیر کل راهداری اردبیل خبرداد

برفروبی در ییلاقات مشکین شهر با گذشت ۶۲ روز از بهار

برفروبی در ییلاقات مشکین شهر با گذشت ۶۲ روز از بهار
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از تداوم برف روبی در ارتفاعات اردبیل خبرداد و گفت: با توجه به سکونت عشایر در ییلاقات مشکین شهر و تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در خصوص خدمت رسانی به عشایر، اکیپ راهداری در محل مستقر شده و خدمت رسانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات برف روبی ییلاقات مشکین شهر  به خبرنگاران گفت: با وجود اینکه در خرداد ماه 98 قرارداریم عملیات برف روبی در دامنه کوه سبلان به دلیل بارش برف انجام شد.

وی افزود: با توجه به سکونت عشایر در ییلاقات مشکین شهر و تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در خصوص خدمت رسانی به عشایر، اکیپ راهداری در محل مستقر شده و نسبت به برف روبی اقدام می کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: اقلیم کوهستانی استان اردبیل موجب شده  تا بارش برف در فصول گرم سال نیز مشاهده شود و به همین دلیل از ابتدای امسال به دفعات برف روبی در محورهای کوهستانی و گردنه ها انجام شده و اکیپ های برف روبی و نمک پاشی همواره  آماده خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/ج

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد