سرویس: مذهبی
کد خبر: 81500
|
12:57 - 1398/03/02
نسخه چاپی

همایش خادمیاران رضوی در اردبیل برگزار شد

 همایش خادمیاران رضوی در اردبیل برگزار شد
همایش خادمیاران جدید رضوی استان اردبیل با حضور خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) و جمعی از مسئولان استانی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل در این همایش اظهارداشت : دفتر آستان قدس رضوی چهار وظیفه امدادی و کمک به نیازمندان ، فرهنگی ، وقف و نذور و خادمیاری را برای خود در استان ها تعریف کرده است.


دبير افزود: در بخش امدادی این دفتر در 2 سال گذشته حدود 800 زائر اولی بالای چهل سال را که تمکن مالی نداشتند برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد فرستاده و علاوه بر آن 300 مورد کمک هزینه جهیزیه ، تحصیل و درمان پرداخت کرده و بسته های غذایی به نیازمندان داده است.


همچنين تاکنون یک هزار و 700 نفر از استان اردبیل به عنوان خادمیار انتخاب شده اند و در این همایش هم 500 خادمیار جدید انتخاب می شوند.


 وي اضافه کرد: این خادمیاران در همین استان خودشان در 25 موضوع مختلف و بر اساس توانمندی و علاقه خود به نیت امام رضا(ع) به نیازمندان خدمت رسانی می کنند و سالی 12 روز هم می توانند در حرم و بارگاه مطهر امام هشتم به عنوان خدام در خدمت زائران امام باشند.


در این همایش خادمیاران جدید با ساختار و خدمات متنوع آستان قدس رضوی آشنا شدند.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد