کد خبر: 81518
|
17:06 - 1398/03/04
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

برخورد قاطعانه با متجاوزان به اراضی ملی در اردبیل

برخورد قاطعانه با متجاوزان به اراضی ملی در اردبیل
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مبارزه جدی و قاطعانه در حفظ و حراست از اراضی دولتی و ملی و برخورد به متجاوزان به این اراضی همچنان در اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر عتباتی، پیش از ظهر  امروز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از اراضی دولتی انتظار می‌رود که فعالیت‌ها در سطح استان تداوم داشته باشد تا بتوانیم از هر گونه سوء استفاده و دست‌درازی به اراضی ملی و دولتی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازپس‌گیری اراضی ملی از دست متجاوزان به این اراضی بیان کرد: در سال‌های اخیر در این حوزه اقدامات مناسب و مطلوبی انجام شده است که در راستای برخورد با متخلفان در این حوزه اقدامات دستگاه قضایی استان همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان در بحث رفع تصرفات اراضی دولتی در شهرستان‌های استان تصریح کرد: مبارزه جدی و قاطعانه در حفظ و حراست از اراضی دولتی و ملی و برخورد به متجاوزان به این اراضی همچنان در اولویت بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های دخیل در این حوزه نیز به وظایف تعیین‌شده خود در این حوزه توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد