سرویس: اردبیل
کد خبر: 81544
|
08:15 - 1398/03/08
نسخه چاپی

ندای الغوث الغوث اردبیلی ها در شب بیست و سوم رمضان+تصاویر

ندای الغوث الغوث اردبیلی ها در شب بیست و سوم رمضان+تصاویر
مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان اردبی در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مردم اردبیل همزمان با سراسر کشور در شب بیست و سوم رمضان مصادف با سومین شب قدر که به  شب امضای مقدرات و فرصتی برای طلب بخشش و مغفرت موسوم است با حضور در مصلی اردبیل به راز و نیاز و استغفار پرداختند.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل در این مراسم به تبیین مسائل پیرامون عصر ظهور پرداخت و گفت: در تمامی کتب آسمانی از امام زمان(عج) حرف به‌میان آمده و بشارت ظهور ایشان داده شده است.

وی با بیان اینکه  خداوند متعال به تمام امت‌ها بشارت آمدن امام عصر(عج) را داده است، اظهار داشت: با ظهور حضرت مهدی(عج) دین، حاکم، قانون، جامعه، رهبر در دنیا واحد خواهد بود.

عاملی به خروج دجال و سفیانی به‌عنوان علائم ظهور اشاره کرد و بیان داشت: دجال دارای خصلت ضددینی، الحادی و فریبکاری و صاحب تحولات بزرگ علمی، صنعتی و رفاهی بوده و هدف آن تشکیل قدرت واحد جهانی شیطانی است که با ثروت و رفاه در صدد جذب انسان‌ها به سمت خود خواهد بود.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دجال یک شخص نیست بلکه یک سیستم و ایدئولوژی است که برجهان مسلط شده و در دنیا به فسق، فجور، جنگ و آشوب می‌پردازد. در حقیقت دجال یک فکر، مدنیت، قدرت اهریمنی و سیستم فاسد جهانی است که اخلاق، کرامت و حقوق بشر را در جهان از بین می‌برد.

وی به جنگ امام زمان(عج) با دجال، پیروزی و برقراری صلح جامع جهانی اشاره کرد و اذعان داشت: تمام اوصاف دجال در استکبار جهانی مشاهده می‌شود.

وی به دیگر علائم ظهور نیز اشاره کرد و گفت: براساس روایات، مبدا تحولات ظهور در جهان از انقلاب در ایران آغاز می‌شود و براساس فرمایش پیامبر اکرم(ص) در آخرالزمان قومی از مشرق(خراسان) خروج و انقلاب کرده و تداوم این انقلاب به ظهور امام زمان(عج) متصل خواهد شد.

قرائت قران کریم، اجرای تواشیح، سخنرانی مذهبی، مداحی و استغاثه، مراسم بک یاالله و دعا و نیایش از جمله برنامه های احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلی اردبیل بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد