سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81551
|
19:27 - 1398/03/08
نسخه چاپی

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل؛

قدس، مسئله اصلی دنیای اسلام است/ معامله قرن خوابی پریشان و بدون تعبیر است

قدس، مسئله اصلی دنیای اسلام است/ معامله قرن خوابی پریشان و بدون تعبیر است
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اقدامات خائنانۀ رژیم اشغالگر قدس در شهرک سازی و انتقال پایتخت به قدس را شدیداً محکوم کرد و گفت: معامله قرن خوابی پریشان و بدون تعبیر است.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی بعنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است و هدف آن زنده نگه داشتن قدس به عنوان مسئله اصلی در دنیای اسلام است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با تهدید و ارعاب و شکنجه و قتل فلسطینیان سعی در به انحراف کشاندن افکار عمومی از محوریت مقاومت"مسئله فلسطین"در طول تاریخ داشته است، گفت: در شرایطی که رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل با شهرک سازی سعی در گسترش قلمرو خود دارد، با هماهنگی آمریکای جهان خوار درصدد است پایتخت را به قدس شریف انتقال دهد و از طرفی ترامپ دیوانه هم به دنبال معامله قرن و عادی سازی روابط کشور های منطقه با اسرائیل است.
حسنی در ادامه سخنان خود به تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: تحریم های اخیر بعنوان یک تروریست اقتصادی به مردم میهن عزیزمان حمله ور شده است و یک جنگ اقتصادی تمام عیار را شروع کرده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود فرازی از سخنان حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: طبق تعالیم اسلامی ما دشمن ظالم و یاور مظلوم هستیم و این یک راهبرد در سیاست خارجی است تا در کنار همه مظلومان عالم در برابر استکبار ایستاده و از هیچ تلاشی برای دفع ظلم فرو گذار نخواهیم بود.
 
حسنی اقدامات خائنانۀ رژیم اشغالگر قدس در شهرک سازی و انتقال پایتخت به قدس را شدیداً محکوم کرد و گفت: ایجاد دولتی که بر ظلم بنا شده خوابی پریشان و بدون تعبیر است و قطعا پیش بینی رهبرمعظم انقلاب در مورد نابودی اسرائیل محقق خواهد شد.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل در پایان سخنان خود ضمن تجدید عهد با مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظلّه العالی)، از عموم مردم ولایتمدار استان و دانشگاهیان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز و محترم جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
 
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد