سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 81563
|
11:27 - 1398/03/10
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

قدرت موشکی فلسطینی ها افزایش می یابد /مردم یمن صدای شکستن استخوان آل سعود را خواهند شنید

قدرت موشکی فلسطینی ها افزایش می یابد /مردم یمن صدای شکستن استخوان آل سعود را خواهند شنید
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: به زودی صدای شکستن استخوان‌های آل صعود را مردم یمن و ملت های دیگر خواهند شنید و به زودی نابودی صهیونیسم را جشن خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام «علی شیرازی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس اردبیل ظهر امروز در مصلی اردبیل اظهار داشت:  امام راحل با حکمت و درایت روز قدس را در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان اعلام کردند؛ 40 سال از آن روزها می‌گذرد و ما در این مدت مشکلات متعددی داشتیم و در زمانی که کشور درگیر بحران های داخلی بود و هنوز پایه های نظام محکم نشده بود، امام روز قدس را اعلام کردند.

وی افزود: آن روز برخی از روی غفلت و جهل و عناد می‌گفتند چرا وقتی کشور دچار بحران است، باید برای مردم فلسطین تلاش کنیم اما امام راحل با این اقدام امیدی به ملت فلسطین برای تداوم حرکت و حیات داد و آن‌ها را امیدوار کرد تا در میدان مبارزه با رژیم اشغال‌گر قدس مبارزه را محکم کنند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه  زمانی تنها سنک سلاح مردم فلسطین بود گفت: کسی باور نمی‌کرد مردم غزه در جنگی 22 روزه اسرائیل را شکست دهد ودر جنگ های دو روز ه و 8 روزه نیز پیرو شود و امروز سران این رژیم میگویند ما نگران قدرت مردم غزه هستیم.

حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در جهات مختلف در چنگ نیروهای مقاومت است از یک سمت ما جبهه لبنان و یک سمت جبهه مقاومت است و  و هر چه ما جلوتر رفتیم وضع اسرائیل وخیم‌تر شده است.

وی افزود: دشمنان اسلام باید بدانند که هرچه جلوتر برویم قدرت مردم غزه و کرانه باختری بیشتر خواهد شد؛ امروز با فکر خود مردم فلسطین موشک و پهباد ساخته‌اند و در آینده قدرت از این فراتر خواهد رفت و مردم فلسطین قوی‌تر خواهند شد.

 نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز ملت‌ها هوشیار شده‌اند و به رغم تبلیغات گسترده استکبار جهانی امروز حمایت‌ها از فلسطین افزایش یافته ‌و زمینه فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی فراهم شده است.

شیرازی با بیان اینکه ملت حزب الله شاه و داعش را شکست داد، گفت: به زودی صدای شکستن استخوان‌های آل صعود را مردم یمن و ملت های دیگر خواهند شنید و به زودی نابودی صهیونیسم جهانی را جشن خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: چند سال قبل رهبر معظم انقلاب فرمودند تا 25 سال دیگر رژیم غاصب صهیونیست از بین می‌رود اما این به معنی نیست که باید  25 سال کامل سپری شود بلکه  و می‌تواند زودتر نیز به وقوع پیوندد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیسم روزی سقوط خواهد کرد و ملت فلسطین که در دنیا آواره است به سرزمین خود برمی‌گردند و سران نادان و جنایتکار آمریکا و اسرائیل را محاکمه خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسدارن اظهار کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب می فرمایند: آینده برای ملت فلسطین و مسلمانان آینده روشن است؛ ایشان با تکیه بر ایمان مردم سخن می‌گویند و با تکیه بر توان امتهای مسلمان سخن میگویند و هیچ تردیدی در آن نداریم.

شیرازی تصریح کرد: امروز دشمن با قدرت موشکی غزه مواجه است و در آینده نه چندان دور قدرت امت اسلامی به حدی گسترده می‌شود که از قدرت دشمن قوی‌تر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر دشمن بخواهد به توطئه خود علیه مستضعفان جهان خاتمه نبخشد باید بداند یک روز طول می‌کشد که همه سرزمین اسرائیل نابود شود. و این قدرت به پشتیبانی مردم ایجاد شده است.

شیرازی با بیان اینکه قدرت آمریکا در سوریه و عراق شکست داده شده است و در روزهای پایانی جنگ با داعش تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا اگر داعش شکست خورد، برگ برنده به نام جمهوری اسلامی صادر نشود که نتوانستند.

وی اظهار کرد: استکبار  با دروغ نیرنگ اهداف خود را پیش می برد همچنان که رژیم صهیونیستی   گنبد آهنین مدعی بودند نفوذ است در حالی که موشک های غزه و حزب الله این فناوری  را ساقط کرد.

وی اظهار کرد: امروز جوان ما به مانند جوان زمان جنگ در دفاع از آرمان‌ها ایستاده و تمامی جنگ‌های فرهنگی دشمن محکوم به شکست است؛ ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب دشمن را در جنگ اقتصادی نیز شکست خواهند داد؛ این وعده خدا است و ما به وعده خدا ایمان داریم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد