سرویس: سیاسی
کد خبر: 81566
|
15:39 - 1398/03/10
نسخه چاپی

آنچه که مسئولان اردبیل در راهپیمایی قدس گفتند؛

فرجام معامله قرن را مردم رقم میزنند نه میز مذاکره/راهپیمایی روز قدس پیام شکست معامله قرن است

فرجام معامله قرن را مردم رقم میزنند نه میز مذاکره/راهپیمایی روز قدس پیام شکست معامله قرن است
مسئولان استان اردبیل راهپیمایی روز قدس را پیام شکست معامله قرن دانستند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در شهر اردبیل با حضور پر شور مردم و مسئولان برگزار شد و مخابره لحظه به لحظه تصاویر از سوی خبرنگاران صدا وسیما مرکز استان از اقصی نقاط استان و همچنین فعالان مجازی به  شور راهپیمایی امسال افزود.

مسئولان استان اردبیل در حاشیه راهپیمایی روز قدس  در گفتگو با خبرنگار  سبلان‌ما، با اشاره به شکست معامله قرن این حضور را مایه امیدواری ملت ها مظلوم جهان عنوان کردند.

مردم ایران پیروز جنگ اقتصادی خواهند بود

حجت الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در اردبیل با اشاره به افزایش قدرت موشکی و نظامی فلسطینی ها گفت:دشمنان اسلام باید بدانند که هرچه جلوتر برویم قدرت مردم غزه و کرانه باختری بیشتر خواهد شد؛ امروز با فکر خود مردم فلسطین موشک و پهباد ساخته‌اند و در آینده قدرت از این فراتر خواهد رفت و مردم فلسطین قوی‌تر خواهند شد.

وی افزود:امروز جوان ما به مانند جوان زمان جنگ در دفاع از آرمان‌ها ایستاده و تمامی جنگ‌های فرهنگی دشمن محکوم به شکست است؛ ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب دشمن را در جنگ اقتصادی نیز شکست خواهند داد؛ این وعده خدا است و ما به وعده خدا ایمان داریم.

فرجام معامله قرن را مردم رقم میزنند نه میز مذاکره

ناصر عتباتی رییس دادگستری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما گفت:مردم شریف و همیشه در صحنه اردبیل  نشان دادند که کماکان بر آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند.

وی افزود: مسئولان بدانند  میز های مذاکره سرنوشت معامله قرن را مشخص نمی کند بلکه این امت مسلمانی که به راهپیمایی آمده اند فرجام امور را رقم می زنند.

راهپیمایی روز قدس شکست معامله قرن را  بدنبال دارد

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس  نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت:ملت ما همیشه ثابت کردند همیشه پشتیبان مظلومان بودند و امروز هم نشان دادیم در مقابل استکبار جهانی و توطئه ها خواهیم ایستاد وپشتیبان مقاومت ملت فلسطین هستیم.

وی افزود:ما در راستای اقدام متقابل در تفاهم نامه برجام پیگیر هستیم دولت اقدامات لازم را انجام دهد؛حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پیام شکست معامله قرن و تثبیت آرمان مقدس فلسطین است.

رضا کریمی دیگر نماینده مردم اردبیل نیز  به خبرنگار ما گفت: با حضور حماسی ملت های مسلمان در راهپیمایی روز قدس  تمامی نقشه ها و سناریوهای رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا بر آب خواهد شد ؛بحث معامله قرن و دیگر نقشه های شوم آمریکا بحث امروز نیست از ۴۰ سال گذشته بوده که با این حضور استکبار از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد