سرویس: اردبیل
کد خبر: 81573
|
10:58 - 1398/03/11
نسخه چاپی

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل عنوان شد

تثبیت آرمان فلسطین و شکست معامله قرن ارمغان حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

تثبیت آرمان فلسطین و شکست معامله قرن ارمغان حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه به همراه استاندار اردبیل در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم مومن و روزه دار استان در راه پیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه به همراه  اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در پیامی مشترک از حضور گسترده مردم مومن و روزه دار  استان در راه پیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.                                 

در این پیام آمده است:حمد و سپاس بی کران به درگاه خداوند منان که حضور پرابهت و دشمن شکن ملت بزرگ ایران در راه پیمایی روز قدس ، امسال هم حیات اسلام و گوشه هایی از غرور مقدس و عظمت امت اسلامی را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشت و پشتوانه معنوی دیگری را برای مردم مظلوم فلسطین رقم زد تا مستکبران عالم و ایادی سرسپرده آنان بدانند که به فضل الهی، آرمان فلسطین تثبیت و معامله قرن، منجر به شکست خواهد شد.
مردم شریف، همیشه در صحنه و ولایتمدار استان اردبیل نیز، با حضوری حماسی در این راه پیمایی، همراه و همدل با ملّت عزیز ایران و مسلمانان جهان، برگ زرّین دیگری را در محکوم نمودن زیاده خواهان و حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان رقم زد و بینش متعالی و موضع گیری پرشور وشعور خود را در دفاع از حقیقت نشان داد.
این جانبان،  از اهالی مومن و انقلابی استان مان که با  پایبندی به آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبر معظّم انقلاب، طرح های خائنانه و ضد اسلامی استکبار جهانی و رژیم غاصب اسراییل را محکوم و حمایت قاطع خود را از ملّت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام نمودند، تشکّر و قدردانی می کنیم و از خداوند قادر و متعال مسالت می نماییم عنایات خاصه اش را همواره مشمول همه ما  قرار دهد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد