سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81576
|
11:29 - 1398/03/12
نسخه چاپی

معاون حمل و نقل راهداری استان اردبیل خبرداد؛

بارگیری 450 دستگاه کامیون نهاده دامی از خوزستان به اردبیل

بارگیری 450 دستگاه کامیون نهاده دامی از خوزستان به اردبیل
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بارگیری و حمل نهاده های دامی مورد نیاز استان از بندر امام خمینی (ره) خوزستان به مقصد استان با ۴۵۰ دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رضا شیرین زاده صبح امروز در بازدید از روند حمل و نقل نهاده های دامی از بندر امام (ره) به استان اردبیل گفت: یکی از مشکلات حمل و نقل استان، حمل نهاده های دامی از قبیل ذرت، سویا، جو و کود شیمیایی از خوزستان به اردبیل بود.

وی افزود: در این راستا با حضور در بندر امام (ره) و بازدید های میدانی صورت گرفته از شرکت های حمل و نقل طرف قرارداد جهاد کشاورزی جلساتی تشکیل شد و با انجمن صنفی رانندگان استان خوزستان هماهنگی لازم انجام گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: همچنین جلسات مشترک با مدیر بندر برگزار شد  و از فرایند حمل و نقل بار از اسکله تا انبارهای مربوطه و از انبارها تا استان با جزئیات کامل مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

شیرین زاده تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته و اعزام کامیون ها از طرف شرکت های حمل و نقل استان و با استفاده از روش های تشویقی ناوگان مور نیاز تامین و تقریبا تمامی بارهای مربوط به استان از مبدا بارگیری و به مقصد حمل شد.

وی اظهار کرد: از ۲۵ اردیبهشت لغایت ۶ خرداد ماه، ۴۵۰ دستگاه کامیون بار، بارگیری شد که بخشی از ناوگان نیز از محل ناوگان اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تامین شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار کاملا در اردبیــل عادی و روان است تصریح کرد: با اقدام صورت گرفته نهاده های دامی مورد نیاز استان تامین شده و در این خصوص کمبودی احساس نمی شود.

وی افزود: یکی از مشکلات حمل و نقل در شرایط فعلی، افزایش حمل و نقل محصولات کشاورزی استان خوزستان، افزایش صادرات از خوزستان و افزایش میزان واردات کالاهای اساسی بود که موجب شده بود ناوگان حمل و نقل با کمبود مواجه شود که با کاهش برداشت محصولات کشاورزی در استان ها آهنگ  حمل و نقل به شرایط نرمال و استاندارد باز گشته است.

شیرین زاده گفت: در شرایط فعلی که حمل و نقل محصولات کشاورزی استان از جمله سیر با افزایش همراه است و نیاز مبرم به کامیون احساس می شود و به مرور با برداشت گندم، جو، سویا و کلزا این نیاز بیشتر احساس خواهد شد، با تدبیر های صورت گرفته و با اعمال مدیریت لازم روند حمل و نقل در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد