سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81578
|
13:06 - 1398/03/12
نسخه چاپی

سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری اردبیل:

تراکم ترافیک اردبیل در تعطیلات عید فطر مدیریت می شود

تراکم ترافیک اردبیل در تعطیلات عید فطر مدیریت می شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: با هماهنگی تمام دستگاه های متولی پیک ترافیک در جاده های مواصلاتی استان در تعطیلات عید فطر مدیریت می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مسعود امامی یگانه پیش از ظهر امروز  در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه اظهار داشت: در چهار روز تعطیل پیش رو هم وطنان زیادی قصد مسافرت دارند و وظیفه همه دستگاه ها این است که تراکم ترافیک و تصادفات احتمالی جاده ها را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه ضرورت رعایت قانون و توجه به علایم جاده ای برای رانندگان اجباری است افزود: ایمنی جاده ها برای رفاه حال مسافران از اولویت های اصلی است و با تامین اعتبار لازم سرعت گیرهای غیر ضروری، بریدگی ها و مسیرهای پرتردد اصلاح می شود.

امامی یگانه تصریح کرد: بامدیریت نقاط پرخطر و مراقبت های ویژه در موسم بار ترافیکی سنگین از میزان تلفات احتمالی و تصادفات جاده ای کاسته می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش دستگاه های متولی نقاط حادثه خیز در جاده ها شناسایی شده است گفت:به منظور برآورد تامین اعتبار و تصمیمات لازم در جلسه آتی گزارش مبسوطی از نقاط حادثه خیز استان باید ارایه شود.

امامی یگانه گفت: با پیگیری و هماهنگی کمیته های مرتبط برخی تابلوهای محدودیت که در گذشته نصب شده اند باید بازنگری شود.

وی نصب دوربین های کنترل در نقاط مشخص از جاده ها را جز ضروریات بر شمرد و اظهار داشت: نصب دوربین های کنترل سرعت در جاده ها و بزرگراه ها کمک بزرگی به عوامل پلیس راه و کاهش تصادفات می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نباید مقید به زمان باشیم و در صورت ضرورت موضوع برگزاری جلسات فوق العاده جهت حل مشکلات لازم است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد