سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81583
|
18:27 - 1398/03/12
نسخه چاپی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل خبرداد

سوداگر مرگ در اردبیل دستگیر شد/ کشف بیش از ۵۷ کیلوتریاک در اردبیل

 سوداگر مرگ در اردبیل دستگیر شد/ کشف بیش از ۵۷ کیلوتریاک در اردبیل
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل از دستگیری سوداگر مرگ در اردبیل خبرداد و گفت: در بازرسی از سواری پراید توقیفی ۵۷ کیلو و ۹۲۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  سرهنگ محمد خیرخواه بشر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل بعداز ظهر امروز جمع خبرنگاران از دستگیری سوداگر مرگ در اردبیل خبرداد و گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار با استفاده از یک دستگاه سواری پراید قصد انتقال محموله بزرگ تریاک را از جنوب کشور به اردبیل را دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در قالب ۳ اکیپ عملیاتی پوشش انتظامی منطقه را انجام و موفق شدند خودروی مورد استفاده سوداگر مرگ را در میدان بسیج شهر اردبیل شناسایی و توقیف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اشاره به دستگیری سوداگر مرگ گفت: در بازرسی از سواری پراید توقیفی ۵۷ کیلو و ۹۲۰ گرم تریاک کشف شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد