سرویس: گردشگری
کد خبر: 81590
|
10:41 - 1398/03/13
نسخه چاپی

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری اردبیل:

تبدیل اردبیل به مقصد گردشگران ورزشی/دانش آموزان ورزشکار سفیران گردشگری هستند

تبدیل اردبیل به مقصد گردشگران ورزشی/دانش آموزان ورزشکار سفیران گردشگری هستند
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اهمیت گردشگری ورزشی باید در سطح استان تبیین شود و در این راستا ما دانش آموزان ورزشکار را به عنوان سفیران گردشگری استان اردبیل معرفی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی در جلسه با معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل، اظهارداشت : اهمیت گردشگری ورزشی باید در سطح استان تبیین شود و در این راستا ما دانش آموزان ورزشکار را به عنوان سفیران گردشگری استان اردبیل معرفی می کنیم.

وی گفت: وجود زیرساخت های ورزشی از سالن های مجهز تا پیست های اسکی و قابلیت های ورزش هیجانی به همراه پتانسیل های تاریخی و طبیعی می تواند اردبیل را به مقصد خوبی برای گردشگران ورزشی تبدیل کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: ورزشکارانی که برای حضور در تورنومنت های ملی و بین المللی در اردبیل حضور پیدا می کنند می توانند به صورت رایگان از اماکن تاریخی و جاذبه های استان اردبیل دیدن کنند.

فلاحی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل همچنین در خصوص برگزاری مراسمات و جشنواره های آیینی و سنتی برای ورزشکاران در ایام مختلف نیز اهتمام ویژه ای خواهد داشت.

وی تاکید کرد: جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری ورزشی می تواند بیش از این در سطح استان اردبیل افزایش یابد و اردبیل را به مقصدی خوب برای گردشگران ورزشی تبدیل کند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد