سرویس: مذهبی
کد خبر: 81594
|
11:57 - 1398/03/13
نسخه چاپی

بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

بیانیه سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت سی امین سالگرد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر چهارده خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز خمینی کبیر از راه می‌رسد و عالم و آدم را به تفکر و تاملی دوباره در ابعاد شگرف و شگفت انگیز آن امام دل‌ها فرا می‌خواند.

حقیقت این است که با هجرت آسمانی آن بزرگمرد جهان، بیش از پیش با تفکرات، آرمان‌ها و اهداف متعالی و انسان ساز آن آفتاب بی غروب آشنا شده و هر سال عظمت وجودی اش را احساس کرده است.

قیام خونین 15 خرداد که به برکات همان هدایت هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها موجب سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.

سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره ) و قیام خونین 15 خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی داشته و آن را به رهبر معظم انقلاب، ملّت شریف ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

در سی امین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، که با ماه میهمانی خدا مقارن شده است، ملّت رشید ایران بار دیگر با تمسک به وصایای حضرت امام (رحمة الله عليه) بعنوان نقشه راه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه‌های جبهه معاندان انقلاب و نظام می‌دانند و برای همیشه صیانت آگاهانه و توأم با بصیرت و شجاعت از این اصل را رسالت خطیر و فراموش ناشدنی خود تلقی می‌کنند و با بیعت مجدد با رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی بر این باورند که این انقلاب مصمم تر از گذشته به راه آرمانی خود ادامه داده و با گفتمان تأثیرگذار و نفوذ فرامنطقه ای خود، نظام سلطه و استکبار را بیش از گذشته مقهور کرده است.

پاسداران، سربازان و بسیجیان جان برکف و ولایتمدار سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تنها راه استمرارِ مسیرِ روشن و امید بخش خمینی کبیر را، مبارزه با فساد و اشرافی گری، بازگشت به سبک زندگی اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی، اجرای اقتصاد مقاومتی و استکبار ستیزی دانسته و همه مسئولین، مردم و به خصوص جوانان انقلابی را به درک و فهم کامل و زمینه سازی عمل به محتوای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

در پایان ضمن دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم استان ولایتمدار اردبیل برای حضور گسترده در آئین پاسداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و یوم اللّه 15 خرداد، تجدید میثاق با آرمان های بلند امام (ره) و شهدای والامقام و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را اعلام می دارد.

 روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

همچنین کلیه اقشار و سازمان ها و نواحی مقاومت بسیج، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پی محکومیت رژیم غاصب اسرائیل و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر کرده اند.

سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج اساتید، طلاب و امور ورحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج دانشجویی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج صدا و سیمای استان اردبیل
سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل
سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج کشاورزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج وزشکاران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل
سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد