سرویس: گردشگری
کد خبر: 81596
|
12:56 - 1398/03/13
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل:

اعمال محدودیت تردد خودروها سنگین در محور اردبیل آستارا/14 اکیپ راهداری آماده پذیرایی از مسافران است

اعمال محدودیت تردد خودروها سنگین در محور اردبیل آستارا/14 اکیپ راهداری آماده پذیرایی از مسافران است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از استقرار 14 اکیپ راهداری در جاده های این استان برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی رحمتی ظهر امروز  در بازدید از محور اردبیل- نمین اظهار داشت: با توجه به پیش بینی افزایش تردد در محورهای مواصلاتی، اکیپ های راهداری در محورها به ویژه نقاط حادثه خیز مستقر شده اند.

وی با اشاره به فعالیت 12 مجتمع رفاهی بین راهی در جاده های استان، افزود: علاوه بر این وضعیت محورهای مواصلاتی با کمک 64 دوربین تردد شمار، 39 دوربین نظارت تصویری و 14 دوربین ثبت تخلف آنلاین و پلاک خوان رصد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان آرام و روان است، گفت: در هفته های اخیر با هدف بهبود ایمنی محورها، نصب علائم و تابلوهای اطلاع رسانی، آشکارسازی سرعت گیرها در تمامی محورهای اصلی و فرعی، خط کشی به میزان 300 کیلومتر و لکه گیری و آسفالت ریزی انجام شده است.

رحمتی  همچنین به اعمال محدودیت های ترافیک خودروهای سنگین با هدف ارتقا ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت: این ممنوعیت از ساعت 12 ظهر لغایت 24 شب روز دوشنبه و از 8 صبح لغایت 24 شب روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه،جهت تردد انواع کامیون و تریلی به استتثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اردبیل- آستارا و بالعکس اعمال خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: مسافران و رانندگان می توانند جهت اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی با سامانه141 ومرکز مدیریت راه های استان به شماره 04533745900 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد