سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81598
|
10:31 - 1398/03/14
نسخه چاپی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

امام خمینی(ره) انقلابی‌ترین سیاست‌مدار و سیاسی‌ترین انقلابی در تاریخ معاصر است

امام خمینی(ره) انقلابی‌ترین سیاست‌مدار و سیاسی‌ترین انقلابی در تاریخ معاصر است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امام خمینی(ره) را انقلابی‌ترین سیاست‌مدار و سیاسی‌ترین انقلابی عنوان کرد و گفت: امروز اندیشه‌های امام خمینی(ره) مرزهای ایران اسلامی را پشت سرگذاشته و به اقصی نقاط عالم بسط و گسترش یافته است.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به تبیین ویژگی های حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) تئوریسینی بزرگ، صاحب‌نظری برجسته، تحلیل‌گر سیاسی فوق العاده، استراتژیست بلند پایه، آینده‌نگری قوی، جهان‌بینی منحصر به فرد، دکترین عالی و پیچیده، ژرف‌نگری در امور بخشی از عنوان‌هایی است که شخصیت‌های جهانی به حضرت امام خمینی(ره) داده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره) در مبارزه با طاغوت و ظلم‌ستیزی تصریح کرد: ایجاد روح خودباوری در بین ملت ایران اسلامی و سایر ملت‌های مسلمان و آزاده جهان مورد تاکید ایشان بود و برای این منظور از دو تاکتیک تحقیر قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و القاء روح بزرگ‌منشی و عزت اسلامی در بین مردم استفاده می‌کردند.

وی با بیان اینکه در ایام انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) سعی بسیار زیادی داشتند که عزت از دست رفته را به مسلمانان برگردانند، خاطرنشان کرد: این مهم جز با تفهیم جهان بینی عظیم اسلامی مقدور نبود و سیاست بی‌نظیر امام و ارائه راهبردهای علمی و عملی این امر را محقق کرد.

ستوده، امام خمینی(ره) را انقلابی‌ترین سیاست‌مدار و سیاسی‌ترین انقلابی عنوان کرد و افزود: اندیشه‌های امام راحل(ره) مرزهای ایران اسلامی را پشت سرگذاشته و به اقصی نقاط عالم بسط و گسترش یافته است.

وی در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به ارزش‌های امام و عمل به فرامین راه‌گشای ایشان در امور مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، اخلاقی در جامعه گفت: نام امام خمینی(ره) الهام‌بخش مبارزان و یاد ایشان امیدآفرین برای روزهای بهتر و آیندۀ روشن‌تر است. امروز آزادگان جهان از امام خمینی(ره) به عظمت یاد می‌کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد