سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81616
|
07:08 - 1398/03/18
نسخه چاپی

رییس دادگستری استان اردبیل خبرداد؛

برخورد جدی با رانندگان حادثه ساز در جاده های استان اردبیل

برخورد جدی  با رانندگان حادثه ساز در جاده های استان اردبیل
رییس دادگستری استان اردبیل گفت:به دادستان شهرستان ها دستور داده شده با رانندگانی که با رفتار و حرکات خطرناک و حادثه ساز موجب ناامنی جاده های مواصلاتی استان می شوند و اتفاقات ناگواری را برای همشهریان به وجود می آوردند، برخورد جدی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر  عتباتی  صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز تاسف از تصادفات خونین و کشته شدن هم استانی ها در تصادفات شمال استان اعلام کرد: همه دستگاه ها در مقابل این تصادفات مسئول هستند.

وی افزود: به دادستانی پارس آباد و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری دستور داده شده تا عوامل دقیق حوادث منجر به فوت شمال استان را بررسی و اقدامات جدی در جهت کاهش و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت انجام شود.
رییس دادگشتری استان اردبیل گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم باید کاهش تصادفات، حذف نقاط حادثه خیز و پیشگیری از حادثه های فوتی را در دستور کار خود قرار داده و برنامه ریزی لازم انجام شود.
وی تصریح کرد: تمام عوامل دخیل در این حوادث از جمله اداره کل راهداری، پلیس راه، نهادهای آموزشی و رسانه ها با جدیت مضاعف این مسله را پیگیری کنند و اقدامات لازم برای کاهش این اتفاق ناگوار را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری اردبیل خاطر نشان کرد: به دادستان شهرستان ها دستور داده شده با رانندگانی که با رفتار و حرکات خطرناک و حادثه ساز موجب ناامنی جاده های مواصلاتی استان می شوند و اتفاقات ناگواری را برای همشهریان به وجود می آوردند، برخورد جدی شود؛ انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ، ممنوعیت از رانندگی و توقیف خودرو از مواردی است که با متخلفان انجام می شود.
 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد