کد خبر: 81659
|
15:02 - 1398/03/22
نسخه چاپی

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

دفاع مقدس، تجسم روحیه جهادی و انقلابی است/ هنر، بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس

دفاع مقدس، تجسم روحیه جهادی و انقلابی است/ هنر، بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اردبیل با بیان اینکه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از همدیگر جداشدنی نیستند گغت:دفاع مقدس، تجسم روحیه جهادی و انقلابی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پیش از ظهر امروز همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شمال‌غرب کشور با حضور سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این همایش گفت: احداث مراکز فرهنگی و موزه‌ها در سراسر کشور از کارهای عمیق و ماندگار در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه استان اردبیل همواره در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم پیش‌قدم بوده است، گفت: ساخت مرکز فرهنگی در این استان پاسخی به مطالبه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

کارگر در ادامه سخنان خود چاپ و نشر کتب مربوط به حوزه دفاع مقدس را کار عمیق و ماندگار عنوان کرد و گفت: این کار در سال‌های اخیر از رشد کمی و کیفی قابل توجه برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد:دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از همدیگر جداشدنی نیستند چراکه دفاع مقدس، تجسم روحیه جهادی و انقلابی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  در پایان سخنان خود با بیان اینکه دفاع مقدس هرگز کهنه نخواهد شد بلکه روز به روز به رشد و تعالی دست پیدا می کند خاطرنشان کرد: باید به جوانان و نوجوانان با زبان هنر در فضای مجازی و سایر روش‌های روزآمد و نو، فرهنگ دفاع مقدس را انتقال دهیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد