کد خبر: 81662
|
18:22 - 1398/03/22
نسخه چاپی

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت استاد تقایی

پیام  تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت استاد تقایی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک درگذشت محمد تقایی، شاعر عاشورایی اردبیل را به اهالی ولایی و حسینیان استان تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عصر امروز آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه به همراه اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در پیامی مشترک درگذشت  محمد تقایی، شاعر عاشورایی  اردبیل را به اهالی ولایی و حسینیان استان تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

در هشتمین روز ماه شوال، سال روز تخریب ظالمانه قبور مطهر ائمه بقیع(ع) که شیفتگان خاندان رسول ا... الاعظم(ص) به ماتم نشسته اند، استاد محمد تقایی، شاعر مخلص و دل سوخته عاشورایی پس از سال ها خدمت پرافتخار در آستان سید شهیدان و رهبر آزادگان جهان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و سردار سرافراز حرمش حضرت ابوالفضل العباس (ع) ، دعوت حق را لبیک و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
بی گمان سروده های آیینی آن شاعر توانا و ادیب خوش ذوق که دلش از ارادت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) لبریز بود چون حسنات جاری و صالحات باقیات در جامعه ما به یادگار خواهند ماند.
 
این جانبان با نهایت تاثر قلبی، هجرت جانکاه و شکیب سوز آن پیرغلام حسینی را به اهالی ولایی و حسینیان استان، علی الخصوص به بازماندگان ایشان تسلیت می گوییم و از درگاه پروردگار متعال، برای عزیز سفر کرده به دیار حق ، رحمت بیکران و علو درجات و برای خانواده های داغدیده صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می کنیم.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد