سرویس: ورزشی
کد خبر: 81682
|
13:29 - 1398/03/25
نسخه چاپی

معاون وزیر ورزش و جوانان؛

شرایط میزبانی اردبیل برای هفته چهارم لیگ والیبال جهانی مهیا است+ عکس

شرایط میزبانی اردبیل برای هفته چهارم لیگ والیبال جهانی مهیا است+ عکس
معاون ورزش و جوانان کشور گفت: با همت مردم و مسئولان استان اردبیل شرایط میزبانی در اردبیل برای هفته چهارم لیگ والیبال جهانی مهیا است و امیدواریم هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: با همت مردم و مسئولان استان اردبیل شرایط میزبانی در اردبیل برای هفته چهارم لیگ والیبال جهانی مهیا است و امیدواریم هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم امروز از والیبالیست های کشور انتظارات زیادی دارند افزود: امیدورایم با همراهی خوب مردم استان اردبیل در میزبانی هفته چهارم این دوره از رقابت های لیگ جهانی والیبال بتوانیم امتیازات خوبی را در ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل کسب کنیم.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه امیدواریم بازیکنان تیم ملی والیبال کشور بتوانند به سکوی قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یابند تا بتوانند مردم را بیشتر خوشحال کنند تصریح کرد: امروز به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اولین پاک ورزی محیط زیست در مسیر اردبیل - سرعین با حضور جوانان داوطلب انجام شد که کار بسیار شایسته و ارزشمندی بود.

احمدی بیان کرد: انشالله با این برنامه های خوب و فرهنگی امیدواریم یک الگوی مناسب برای سایر استانهای کشور باشیم تا علاوه بر کمک به محیط زیست کشور موجب زیباسازی و فرهنگ سازی نیز در جامعه باشیم.

وی از آمادگی کامل استان اردبیل برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان در اردبیل گفت: جلسات متعددی در این زمینه با مسئولان استانی  برگزار خواهد شد تا در کم و کیف برنامه ریزی های انجام شده برای میزبانی این رویداد بزرگ ورزشی در اردبیل باشیم.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد