سرویس: ایران
کد خبر: 81696
|
13:41 - 1398/03/26
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی اردبیل:

رزمایش ملی «بسیج کشاورزی، جهاد خدمت» در اردبیل برگزار می شود

رزمایش ملی «بسیج کشاورزی، جهاد خدمت» در اردبیل برگزار می شود
مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: بمناسبت سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر شکل‌گیری جهادسازندگی رزمایش ملی «بسیج کشاورزی، جهاد خدمت» همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار می‌شود.

یوسف جلودار در گفت و گو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت: با توجه به تقارن سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر شکل گیری جهاد سازندگی و همزمان با روز قشر بسیج مهندسین کشاورزی و نظر به رسالت خدمات رسانی بسیج همزمان با سراسر کشور رزمایش ملی بسیج کشاورزی، جهاد خدمت در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش روز دوشنبه ۲۷ خرداد به صورت ویدیو کنفرانس با سخنرانی سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج متسضعفین کشور آغاز و به مدت سه روز با اعزام ۳۳ گروه جهادی و متخصصین حوزه کشاورزی به روستا‌های هدف جهت خدمت رسانی به روستاییان کشاورز در ۷ شهرستان استان از جلمه، اردبیل، پارس آباد، خلخال، گرمی، مشگین شهر، نمین و نیر برگزار خواهد شد.

جلودار هدف از برگزاری این طرح را آموزش‌های لازم به کشاورزان عنوان کرد و گفت: احیاء تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه جهادگران در مناطق روستایی به عنوان مهمترین راهبرد برای پیروزی در جنگ تحمیلی اقتصادی، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل اقدام به برگزاری این رزمایش در سراسر استان نموده است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در استان استفاده خواهد شد، تصریح کرد: امروزه یکی از مصادیق عملی کارآمدی نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران در رفع مشکلات مناطق محروم می‌باشد و در همین راستا گروه‌های جهادی اعزامی در حوزه‌های آموزش و ترویج کشاورزی، ازائه خدمات مشاوره به کشاورزان، بهداشت و درمان دامها، محدودیت یابی و نیازسنجی اراضی کشاورزی فعالیت خواهند داشت.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با اشاره به طرح اعتلای بسیج همگام با کشاورز ابراز داشت: در این رزمایش از ظرفیت‌های مربیان و کارشناسان فعال این طرح به صورت تیم تک تخصصی از رشته‌های مختلف کشاورزی در حوزه زراعت، باغبانی، دامپروری و امور دام استفاده خواهد شد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد