سرویس: اردبیل
کد خبر: 81796
|
22:23 - 1398/04/01
نسخه چاپی

حاشیه های روز دوم مسابقات لیگ ملت ها در اردبیل

افشای بازار سیاه بلیط مسابقات در اردبیل / صدور آی دی کارت عکاسی برای کودک شش ساله + تصاویر

افشای بازار سیاه بلیط مسابقات در اردبیل / صدور آی دی کارت عکاسی برای کودک شش ساله + تصاویر
روز دوم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان با حاشیه هایی اعجاب انگیز رو به رو بود به طوری که واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را نیز در بر داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، دومین بازی مسابقات لیگ ملت ها در ورزشگاه رضازاده اردبیل با شروع دیدار فرانسه و پرتغال آغاز شد.

صدای بوق تا پایان مسابقات در خیابان‌های اطراف ورزشگاه رضازاده بلند بود و خودروهای عبوری با به صدا درآوردن بوق هیجان ورزشی را در سطح شهر ایجاد کرده بودند.

چهار اکیپ آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و نیز بالگرد اورژانس اردبیل به همراه ماشین آتش نشانی در ورزشگاه رضازاده اردبیل مستقر شده بودند.

ماشین‌های آتش نشانی نیز در محل بودند ضمن اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به همراه  نیروهای انتظامی حضور و نقش موثری در ایجاد نظم و انضباط در خیابان‌های اطراف ورزشگاه داشتند.

بازار سیاه بلیت لیگ ملت ها در اردبیل

فروش بلیط بازی ایران با استرالیا به مهمترین حاشیه لیگ ملت ها در اردبیل تبدیل شد به طوریکه تعدادی از تماشاگران مشتاق و علاقمند تیم ملی موفق به تهیه بلیط بازی نشده بودند، با فروش بلیط در بازار سیاه مواجه شدند و با تجمع در  پشت درب سالن رضازاده اردبیل نسبت به فروش بلیط مسابقات در بازار سیاه به چند برابر قیمت اعتراض کردند.

محمدرضا برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش استان اردبیل در مورد فروش بلیت‌های میلیونی بازی ایران و استرالیا گفت: همه نفراتی که این اقدامات غیر اخلاقی را انجام می‌دهند را بازداشت کرده ایم و همچنان پیگیر خواهیم بود.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل درباره فروش بلیت‌های میلیونی بازی ایران و استرالیادر جمع خبرنگاران گفت: همه نفراتی که این اقدامات غیر اخلاقی را انجام می‌دهندرا در اختیار نیروی انتظامی قرار دادیم و بازداشت شده اند.

اما اتفاق  اسفناک تر در ورزش اردبیل زمانی اتفاق افتاد که،امیرداود کمالی با انتشار استوری در اینستاگرام خود  از عمق فاجعه فروش بلیط در اردبیل پرده برداشت و نوشت: فروش بلیط جایگاه بانوان در مسابقات لیگ ملت ها در اردبیل از 150 هزار تومان تا یک میلیون تومان در بازار سیاه رسید که این خود جای تعمل بسیار دارد.
عشاقی که برای تماشای حماسه، ۱ میلیون تومان بها می دهند
 
صدور آی دی کارت عکاسی برای کودک 6 ساله

در حالیکه بسیاری از خبرنگاران پایگاه های خبری، صاحبان نشریات و گردانندگان کانال های خبری علی رغم تلاش های زیاد از دریافت آی دی کارت ویژه مسابقات بازمانده بودند انتشار عکسی از یک آی دی کارت عکاسی برای یک پسربچه شش ساله آن هم از ورزشگاه رضازاده، معادله لاینحل ای کارت خبرنگاری را برای خبرنگاران حل کرد.

درخواست کودکان اردبیلی از کاپیتان تیم ملی

۲ کودک اردبیلی با کاغذی که در دست داشتند از سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درخواست کردند تا پیراهنش را به آنها یادگاری بدهد.

با پایان بازی ترافیک سنگینی در خیابان‌های اردبیل بویژه در اطراف ورزشگاه حاکم شده و خودروهای عبوری یا به صدا درآوردن بوق و نیز جمعیت پیاده با اهتزار درآوردن پرچم ایران به خاطر پیروزی تیم ملی والیبال ایران شادمانی کردند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد