سرویس: اردبیل
کد خبر: 81808
|
19:33 - 1398/04/02
نسخه چاپی

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران؛

ایران، آبروی والیبال آسیا است/ بازی های بلغارستان اردوی تدارکاتی برای مرحله هایی لیگ ملت ها

ایران، آبروی والیبال آسیا است/ بازی های بلغارستان اردوی تدارکاتی برای مرحله هایی لیگ ملت ها
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تیم ملی ایران، امروز از آبرو و اعتبار والیبال آسیا در جهان دفاع می کند، گفت: برگزاری لیگ ملت ها در اردبیل بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ آذربایجان به جهان است.

بهنام محمودی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به تشریح وضعیت تیم ملی در لیگ ملت ها پرداخت و با بیان اینکه اگر حمایت های تماشاگران اردبیلی نبود نتایج حاصل شده به سختی به دستی می آمد، گفت: تیم ملی ایران امروز از اعتبار والیبال آسیا در جهان دفاع می کند.

ایران آبرو و اعتبار والیبال آسیا

وی با بیان اینکه صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی رقابت ها که در شیکاگوی آمریکا برگزار خواهد شد قطعی شده است گفت: تیم ملی با پتانسیلی که در این دوره از رقابت ها به دست آور شایستگی روی سکو رفتن را دارد.

امکانات ورزشی اردبیل بهترین سرمایه برای فدراسیون والیبال

کاپیتان سابق تیم ملی ایران در ادامه سخنان خود از اردبیل و امکانات ورزشی آن بعنوان بزرگترین سرمایه های ورزشی برای فدراسیون والیبال نام برد و گفت: تماشاگران اردبیلی روحیه انسانیت و قهرمانی را به بازیکنان تیم ملی تزریق کرند.

وی شادابی و طراوت تیم ملی ایران را نشات گرفته از برگزاری دوهفته از بازی ها در ایران نام برد و گفت: یقینا با روند فعلی، مردم انتظار بالایی از ملی پوشان در مرحله نهایی دراند چراکه هوادارن تیم ملی امروز ایران را جزو بهترین تیم های جهان می بینند.

بلغارستان، بهترین اردوی تدارکاتی ایران برای مرحله نهایی لیگ ملت ها

محمودی به بازیهای هفته پنجم نیز اشاره کرد و گفت: مسابقات بلغارستان در واقع بهترین اردوی تدارکاتی تیم ملی برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملتها محسوب می شود بنابراین کادر فنی و مربیان با فرصت دادن به بازیکنان جوان می توانند علاوه بر کادرسازی برای آینده، به بازیکنان فعلی نیز فرصت ریکاوری بدهند.

وی از تیم ملی والیبال ایران به عنوان آبروی والببال آسیا نام برد و گفت: امروز تیم ملی والیبال ایران تنها نماینده قاره کهن در مرحله نهایی لیگ ملت ها است.

مسابقات لیگ ملت ها در اردبیل بهترین فرهت برای معرفی فرهنگ آذربایجان به جهان

این بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران به تجربات خود در بازیهای مختلف اشاره کرد و گفت: تبریز، ارومیه و اردبیل با توجه به موقعیت خود، از میزبانان خوب مسابقات ورزشی به خصوص والیبال در کشو محسوب می شوند و اردبیل با برگزاری این دوره از مسابقات نشان داد که علاوه بر همت بالا، از همدلی مسئولین در تمام رده های  ورزشی، اجتماعی و سیاسی برخوردار است.

وی گفت: برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت ها در اردبیل در واقع بهترین فرصت معرفی فرهنگ آذربایجان به جهان است.

محمودی در ادامه سخنان خود به سایر رشته های ورزشی اردبیل اشاره کرد و گفت: اگر مسئولین اردبیل به والیبال همچون رشته های کشتی، فوتبال و وزنه برداری توجه کنند درکنار  قهرمانانی همچون علی دایی و حسین رضازاده، والیبالیستهای اردبیل نیز می توانند نام ایران را در جهان طنین انداز کنند.

وی در پایان سخنان خود به روند پیشرفت والیبال کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: بی دریغ زحمات هیات های والیبال در استان ها در کنار نام آورانی چون یزدانی خرم و داورزنی که مدت ها سکان هدیت والیبال کشور را در دست داشتند و با برنامه ریزی های بلند مدت توانستند والیبال ایران را امروز به این حد و مرتبه برسانند فراموش شدنی نیست.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال از اسپانسرهای ورزشی خواست تا با حمایت های روز افزون خود از ولیبال،تیم ملی ایران را تا رسیدن به 4 تیم برترجهان حمایت کنند.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد