سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81810
|
18:34 - 1398/04/02
نسخه چاپی

در نشست خبری بازی پرتغال و استرالیا مطرح شد

جو ورزشگاه رضازاده اردبیل فوق العاده است

جو ورزشگاه رضازاده اردبیل فوق العاده است
سرمربی استرالیا در نشست خبری بعد از دیدار والیبال پرتغال استرالیا گفتد: میزبانی اردبیل و سرعین از این دوره از مسابقات بسیار عالی بوده و بازیکنان و کادر فنی استرالیا رضایت مطلوبی از نحوه میزبانی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مارک لبدف در نشست خبری بعد از دیدار والیبال پرتغال استرالیا اظهار کرد: میزبانی اردبیل و سرعین از این دوره از مسابقات بسیار عالی بوده و بازیکنان و کادر فنی استرالیا رضایت مطلوبی از نحوه میزبانی دارند.

وی در خصوص شرایط بازی در مقابل پرتغال نیز گفت: یک دیدار بسیار سخت و نزدیکی را مقابل پرتغالی‌ها تجربه کردیم اما با قدر دانستن فرصت‌ها به ویژه در امتیازات پایانی به یک پیروزی شیرین دست یافتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا با بیان اینکه روند فرسایشی و راه طولانی را در این دوره از مسابقات پشت سر گذاشتیم، افزود: به پیروزی در مقابل پرتغال شدیدا نیاز داشتیم و خوشبختانه با همت بازیکنان به هدف خود دست یافتیم.

هوگو سیلوا در نشست خبری بعد از دیدار والیبال پرتغال و استرالیا اظهار کرد: امیدواربه کسب نتایج مناسب در ادامه لیگ و حفظ سهمیه تیم در مرحله A لیگ والیبال ملت‌های جهان هستیم.

وی افزود: لیگ برای ما هنوز تمام نشده و سه باز مهم در پیش رو داریم و تلاش خواهیم کرد تا در ادامه این رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب نماییم.

سرمربی تیم ملی والیبال پرتغال یادآور شد: لیگ والیبال ملت‌های جهان به دلیل شرایط خاص و فشردگی مسابقات خود با سختی‌هایی همراه بوده و در بازی‌های آتی نیز روند بسیار دشواری را در انتظار خواهیم داشت.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد