سرویس: اردبیل
کد خبر: 81811
|
21:15 - 1398/04/02
نسخه چاپی

سرمربی تیم ملی والیبال بعد از آخرین بازی هفته چهارم

باخت به فرانسه، انگیزه بازیکنان در هفته پنجم را بالا برد/ خبر سایت فدراسیون جهانی اشتباه بود،صعودمان قطعی نیست

باخت به فرانسه، انگیزه بازیکنان در هفته پنجم را بالا برد/ خبر سایت فدراسیون جهانی اشتباه بود،صعودمان قطعی نیست
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی مقابل تیم ملی فرانسه با بیان اینکه عملکرد خوبی نداشتیم، گفت: باخت به فرانسه، انگیزه بازیکنان ایران در هفته پنجم رقابت ها را بالا برد چراکه خبر منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی درست نبود و صعود ایران به مرحله نهایی هنوز قطعی نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی مقابل تیم ملی فرانسه در نشست خبری گفت:  از باخت به فرانسه عذرخواهی می کنم چراکه  عملکرد خوبی نداشتیم.

وی با بیان اینکه امشب فرصت قطعی شدن صعودمان را از دست دادیم، اظهار داشت: سه بازی در بلغارستان داریم و امیدوارم آنجا با استفاده از تمام نیروی خود بتوانیم این باخت را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص مشکلات بدنی ملی پوشان نیز گفت: همیشه وقتی تیم می بازد، اتفاقات بد و نکات منفی بیشتر نمایان می شود. ولی قبول کنید لیگ ملت ها، مسابقات فشرده ای است و فشار زیادی را وارد می کند. تلاش بازیکنان ما انرژی زیادی از آنها گرفته است.

کولاکوویچ با بیان اینکه تیم ملی ایران تاکنون ۱۰ برد کسب کرده ااست، گفت:سه بازی دیگر داریم تا خودمان را به مرحله نهایی برسانیم.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز در این نشست با بیان اینکه بازی خوبی ارائه ندادیم، گفت: مهم صعود تیم ایران به مرحله نهایی است.

وی با تیم های خوب دنیا هنوز فاصله داریم ولی امیدوارم در دور نهایی والیبالی در شان ایران ارائه بدهیم!

کاپیتان تیم ملی والیبال در خصوص شرایط میزبانی اردبیل و ارومیه تاکید کرد: در دو هفته ای که در ایران میزبان بودیم، سربلند شدیم.هم ارومیه و هم اردبیل شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم بود. به نظرم راضی کننده بود.

هیچ تیمی از پیش برنده نیست. اینکه ما خودمان را به صدر جدول چسبانده ایم دلیل نمی شود اختلاف زیادی با والیبال دنیا داریم. دو هفته میزبانی و حضور تماشاگران و انگیزه بازیکنان باعث شد در بازی ها با فشار مضاعف بازی کنیم و ۲۰۰ درصد فشار بیاوریم. طبیعی است در این لیگ هم برد است  و هم باخت

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد