سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81895
|
13:46 - 1398/04/12
نسخه چاپی

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل

مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در اردبیل برگزار می شود

مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در اردبیل برگزار می شود
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات در رشته های فوتسال و والیبال دهه اول مردادماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، احمد ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزشی سراسر کشور در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات در رشته های فوتسال و والیبال از یکم تا هفتم مرداد ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری 130 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سطح استان شرکت کردند، گفت: از این تعداد 20 هزار نفر در مرحله شهرستانی و 1478 نفر در مرحله استانی به رقابت پرداختند که در نهایت 171 نفر از دانش آموزان توانستند به مرحله کشوری مسابقات راه یابند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان به جزییات نحوه میزبانی اردبیل از مسابقات دانش آموزی اشاره کرد و گفت: 19 کمیته در سطح استان برای برگزاری باشکوه مسابقات تشکیل شده است و آیین افتتاحیه مسابقات دوم مردادماه با حضور مسوولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  استاندار اردبیل به عنوان رییس شورای عالی هماهنگی منصوب شده است گفت: مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان رییس ستاد اجرایی و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز به عنوان قائم مقام ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان فعالیت می کنند.

ناصری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بیش از هزار دانش آموز، سرپرست، داور، ناظر فنی، میهمان وزارتی و فدراسیون در طول برگزاری مسابقات در اردبیل حضور خواهند داشت که این ظرفیت می تواند در شناساندن پتانسیل های استان به جامعه هدف مفید واقع شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد