سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81900
|
23:15 - 1398/04/12
نسخه چاپی

معاون توسعه فناوری رسانه ملی

توسعه پوشش دیجیتال، اولویت اول معاونت توسعه فناوری رسانه ملی است

توسعه پوشش دیجیتال، اولویت اول معاونت توسعه فناوری رسانه ملی است
معاون توسعه فناوری رسانه ملی در گردهمایی معاونان فنی مراکز استانی صدا و سیما در سرعین گغت: توسعه پوشش دیجیتال، اولویت اول معاونت توسعه فناوری رسانه ملی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بیست چهارمین گردهمایی معاونان فنی مراکز استانی صدا و سیما و مدیران ارشد توسعه فناوری رسانه ملی در سرعین برگزار شد.

رضا علیدادی معاون توسعه فناوری رسانه ملی  شامگاه امروز در مراسم اختتامیه این گرهمایی با بیان اینکه  توسعه پوشش دیجیتال اولویت اول معاونت توسعه فناوری رسانه ملی است، گفت: ق همه مردم است که برنامه های رسانه ملی را با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

وی با بیان  اینکه تا کنون سه هزار ایستگاه فرستنده دیجیتال در کشور نصب و راه اندازی شده است گفت: هم اکنون پوشش دیجیتال در کشور حدود ۹۶ درصد است که تلاش می کنیم این عدد را به حدود صد درصد برسانیم.

علیدادی تصریح کرد: برای این منظور باید چهار هزار ایستگاه راه اندازی شود که حدود ششصد میلیارد تومان نیاز دارد.

معاون توسعه فناوری رسانه ملی همچنین تامین تجهیزات فنی و سیگنال رسانی را در شرایط تحریم سخت دانست و گفت: خوشبختانه با تکیه یر نوآوری نخبگان فنی و تلاش های شبانه روزی توانسته ایم شرایط تحریم را به فرصت تبدیل و بسیاری از این تجهیزات را بومی سازی کنیم.

وی به سیل های اوایل سال در چند استان کشور اشاره کرد و خلاقیت متخصصان فنی سازمان صدا و سیما را در شرایط حادثه و بحرانی بسیار ستودنی خواند و گفت: در این حادثه تجربیات گران بهایی آموختیم و تلاش میکنیم در گردهمایی معاونان فنی مراکز این تجربیات را در اختیار همه ارکان فنی سازمان فرار دهیم و به عنوان پدافند غیر عامل از آن بهره ببریم.

در پایان این همایش از معاونان فنی مراکز سیل زده به دلیل تلاش در سیگنال رسانی در شرایط سخت و بحرانی و همچنین از معاونان فنی برتر مراکز تجلیل شد.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد