کد خبر: 81908
|
15:17 - 1398/04/13
نسخه چاپی

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل :

۷ موکب توسط ستاد اربعین حسینی استان ایجاد می شود

۷ موکب توسط ستاد اربعین حسینی استان ایجاد می شود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۷ موکب توسط ستاد اربعین حسینی استان در کشورمان و کشور عراق ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهروز ندائی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان اظهار دشت :  موکب های اربعین علاوه بر پذیرایی و اسکان زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ،خدمات پزشکی ، درمانی ، فرهنگی و خدماتی نیز  ارائه می شود.

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی استان با اشاره به استقرار ۱۵ روزه موکب ها در عراق از ارائه خدمات روزانه به بیش از ۲۰ هزار نفر خبر داد.

وی بر ضرورت تدوین برنامه منسجم زمانبندی شده و ترسیم نقشه راه و نیز تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای سال های آتی بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی جهت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم و برنامه های ستاد اربعین حسینی تاکید کرد.

در این جلسه  رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز با بیان اینکه مردم مومن و حسینی استان بواسطه  عشق و علاقه وصف ناپذیر خود به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، همواره حضور و مشارکت چشمگیری در مراسم و برنامه های مذهبی و پشتیبانی ستاد اربعین حسینی داشته اند ، افزود : علاوه بر ساماندهی نیروی انسانی علاقه مند به ارائه خدمات به زائرین در موکب های حسینی ، شماره حساب بانکی نیز جهت واریز نذورات و مشارکت های مردمی اعلام می شود.
هوشیار از اعلام آمادگی و علاقه مندی سرمایه گذار عراقی مقیم اردبیل برای اهداء زمین در عراق به ستاد اربعین حسینی خبر داد و گفت: احداث حسینیه اردبیلی ها و موکب عزاداران حسینی در این زمین را برنامه ریزی خواهیم  کرد.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد