سرویس: سیاسی
کد خبر: 81919
|
13:20 - 1398/04/15
نسخه چاپی

نمانیده مردم خلخال و کوثر در مجلس :

اینستکس توخالی است/انگلیس ژن استعمارگری خود را حفظ کرده است/گام دوم کاهش تعهدات برجامی اجرا شود

اینستکس توخالی است/انگلیس ژن استعمارگری خود را حفظ کرده است/گام دوم کاهش تعهدات برجامی اجرا شود
نمانیده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: گام دوم کاهش تعهدات برجامی با توجه به بدعهدی های کشورهای اروپایی ، نقض عهد توسط آمریکا و اتمام مهلت برجامی باید اجرا شود.

بشیر خالقی در گفتگو با  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:ایران طبق قراراداد به تمام تعهدات برجامی خود عمل کرده است اما آمریکایی ها همواره ناقض عهد بوده اند
وی افزود:هیچکدام از تعهدات برجامی از طریق اروپایی ها عملی نشده است و این حرکات آمریکا کار دیروزو امروز نیست، 40 سال به همین منوال ادامه دارد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با اشاره به اینکه فرمایشات  مقام معظم رهبری برای ما راه گشا است گفت:وزارت امورخارجه جوری عمل کند که عزت و شرف ایران اسلامی حفظ شود.
وی تصریح کرد:ما برای برای اینکه به دنیا ثابت کنیم کشوری صلح جو هستیم وارد برجام شدیم  و گرنه ملت ایران هیچوقت زیر بار ظلمت نخواهند رفت و مذاکره دوباره شدنی نیست مردم همیشه پشت نظام هستند.

خالقی با انتقاد از توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس ابراز داشت:اینستکس توخالی به در ما نمیخورد؛ وقتی طرف های مقابل قرارداد به تعهدات خود عمل نمی کنند ما نیز نباید ادامه دهیم ؛انگلیس همواره استعمارگر بود و این ژن خود را تا به امروز حفظ کرده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در پایان گفت: گام دوم کاهش تعهدات برجامی با توجه به بدعهدی های کشورهای اروپایی و نقض عهد وسط امریکا باید اجرا شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد