سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81920
|
13:25 - 1398/04/15
نسخه چاپی

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد:

تشدید نظارت بر کرایه حمل بار در فصل برداشت محصولات کشاورزی

تشدید نظارت بر کرایه حمل بار در فصل برداشت محصولات کشاورزی
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:نظارت ویژه بر کرایه های حمل کالا و بار در فصل برداشت محصولات کشاورزی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مارضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های حمل و نقل پارس آباد با بیان اینکه نظارت ویژه ای بر نرخ کرایه ها در فصل برداشت محصولات کشاورزی انجام می شود اظهار داشت : نرخ حمل و نقل کالا و بار توافقی است که ازسال گذشته درجهت تامین و کشف قیمت حمل،طرح تن برکیلومتر اعمال می شود.

وی برخورد شدید و بدون اغماض با متخلفین را یادآور شد و گفت :در سه ماه نخست سال جاری در کمیسیون های ماده 11 و 12 به تخلفاتی همچون شکایات مسافر،عدم پرداخت کرایه رانندگان،ایمنی،توقف اتوبوس در میادین،بارنامه بصورت متضاد و متناقض با قاطعیت رسیدگی و 17 رای نیز صادر شده است.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد:اگر صاحب کالا و به ویژه کشاورزان پرتلاش در شهرستانهای گرمی،بیله سوار،پارس آباد،اصلاندوز و سایر شهرها از شرکت یا راننده ای بخاطر قیمت خارج از عرف ویا به اصطلاح پشت بارنامه نویسی شکایتی داشته باشند می توانند بصورت مکتوب یا از طریق سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.
 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد