سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81928
|
19:57 - 1398/04/16
نسخه چاپی

رییس حوزه هنری استان اردبیل

کارگروه تخصصی تولید محتوای هنری در اردبیل راه اندازی می شود

کارگروه تخصصی تولید محتوای هنری در اردبیل راه اندازی می شود
رییس حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه امیدآفرینی، کار اصلی هنرمندان است، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: کارگروه تخصصی تولید محتوای هنری در راستای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب در اردبیل تشکیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امیر رجبی رییس حوزه هنری استان اردبیل عصر امروز در جلسه کارگروه تولید محتوای هنری گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای آینده نظام است بطوریکه مقام معظم رهبری در این بیانیه به تبیین دستاوردهای چهل ساله گذشته انقلاب اسلامی پرداخته اند و توصیه هایی به منظور ساختن ایران اسلامی ارائه فرموده اند.

وی افزود: وظیفه اصلی و اساسی در این بین بر عهده هنرمندان و ارگان های فرهنگی و هنری می باشد. چراکه این قشر می تواند با تولید محتوای هنری برای معرفی و شناخت درست گذشته، امید به آینده
رجبی تصریح کرد: امیدآفرینی، کار اصلی هنرمندان است.
رییس حوزه هنری استان اردبیل به نقش هنر در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: هنرهایی مانند نمایش، شعر، موسیقی خیلی بیشتر از سخنرانی و سایر روش ها، تاثیر در بین مردم دارد و حوزه هنری در راستای تولید محتوای هنری، وظیفه سنگینی در راستای تقویت تفکر هنرمندان و جوانان علاقه‌مند به هنر بر عهده دارد.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد