سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81929
|
20:19 - 1398/04/16
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور خبرداد

فعالیت 120 حزب شناسنامه‌دار در کشور/ احزاب نقش به سزایی درمدیریت اجرایی کشور دارند

فعالیت 120 حزب شناسنامه‌دار در کشور/ احزاب  نقش به سزایی درمدیریت اجرایی کشور دارند
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور از فعالیت 120 حزب شناسنامه‌دار در سطح کشور خبرداد و گفت: وجود احزاب با رویکردها و دیدگاه‌های مختلف از شاخصه‌های مهم ارتقای سیاسی در هر کشور به شمار می‌رود که در کنار نقد و حمایت دولت‌ها، در زمینه پشتیبانی نظام نیز نقش مهمی ایفا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حمید ملانوری مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور بعد از ظهر امروز در جمع دبیران و اعضای احزاب اردبیل با بیان اینکه هم اکنون 120 حزب شناسنامه‌داردر سطح کشور فعالیت می کنند، اظهار داشت: این احزاب در راستای منافع عمومی کشور فعالیت می‌کنند که انتظار می‌رود بدون هر گونه حاشیه در راستای اهداف تعیین‌شده خود فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار جبهه سیاسی متشکل از احزاب برای ائتلاف احزاب همسو و تشکیل جبهه سیاسی اعلام موجودیت کرده اند، گفت: دو جبهه با رویکرد و گستره فعالیت ملی به مدت نامحدود فعال هستند.

ملانوری در ادامه سخنان خود به نقش احزاب در مدیریت اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: وجود احزاب با رویکردها و دیدگاه‌های مختلف از شاخصه‌های مهم ارتقای سیاسی در هر کشور به شمار می‌رود که در کنار نقد و حمایت دولت‌ها در زمینه پشتیبانی نظام نیز نقش مهمی ایفا می کنند.

وی در پایان سخنان خود از طرح تسهیل فعالیت احزاب در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با تدوین و اجرای این طرح،در آینده شاهد تسهیل در فرایند فعالیت احزاب خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد