کد خبر: 81935
|
10:25 - 1398/04/17
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل؛

قوای سه گانه کشور در یک مسیر و برای عدالت جامعه کشور تلاش کنند/ امنیت و پیشرفت کشور را مدیون فعالیت های دستگاه قضایی کشور هستیم

قوای سه گانه کشور در یک مسیر و برای عدالت جامعه کشور تلاش کنند/ امنیت و پیشرفت کشور را مدیون فعالیت های دستگاه قضایی کشور هستیم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امنیت و پیشرفت کشور را مدیون فعالیت های دستگاه قضایی هستیم و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت فعالیت های دستگاه قضایی در امر فراهم سازی عدل و عدالت در جامعه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،آیت الله سید حسن عاملی در آئین تکریم و معارفه دادستان های عمومی و انقلابی شهرستان اردبیل در سالن ولایت اردبیل که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد؛ اظهارداشت: امنیت، پیشرفت، برکت و نزول رحمت الهی در گرو دستگاه قضایی است و دستگاه قضایی در امنیت و رعایت عدل و عدالت نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) در رابطه با عدل و عدالت در حکومت بیان کرد: باید قوای سه گانه تمام موضوعات را بررسی کنند تا بتوانند بازدارندگی داشته باشند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه تراکم این همه پرونده در شان کشورمان نیست افزود: ایراد کار را باید پیدا کرد، و نباید گذاشت این همه پرونده سازی در دادگستری ها بصورت سیل آسا صورت می گیرد جلوگیری شود. آیت الله عاملی بیان کرد: استان ما و همه دستگاه اجرایی در اختیار دستگاه قضایی هست تا بتوانند با تمام قدرت در مقابل ایجاد کنندگان ناامنی بایستند.

آیت الله عاملی تصریح کرد:استان ما و همه دستگاه های اجرایی در اختیار دستگاه قضایی است تا بتوانند با تمام قدرت در مقابل ایجاد کنندگان نا امنی بایستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد