سرویس: اردبیل
کد خبر: 81936
|
10:41 - 1398/04/17
نسخه چاپی

رییس دادگستری استان اردبیل:

ضابطین قضایی بازوان توانمند دادگستری هستند

ضابطین قضایی بازوان توانمند دادگستری هستند
رییس دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه برخورد با مخلال امنیت و آرامش تلاش کردیم، گفت: در حوزه و فساد اقتصادی و اداری نیز گام های موثری برداشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر عتباتی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان اردبیل که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار داشت:تلاش های تمامی ارگان ها باعث شده تا شاهد امنیت در حوزه های فرهنگی و هنری اجتماعی باشیم.

وی افزود: همانگونه که در حوزه برخورد با مخلال امنیت و آرامش ارازل اوباش تلاش کردیم در حوزه و فساد اقتصادی و اداری گام های موثری برداشته شد.

دادستان سابق و رئیس دادگستری جدید استان اردبیل با اشاره به اینکه ناظران خواهند دید که دادسرای ۹۳ با دادسرای ۹۸ تفاوت عمده ای کرده است، گفت: بیش ۵ هزار پرونده ثبت نشده داشتیم که به صفر رسید.تخصصی کردن شعبات در استان با راه اندازی اولین شعبه مبارزه با  شروع کردیم.

وی به راه اندازی اولین شعبه مبارزه با  تصریح کرد:باب اعتراض با احکام را راه ندازی کردیم و به صدها مورد پرونده رسیدگی شد.

عتباتی یادآور شد:زمینه توانمند سازی زندانیان اردبیل و در آمد پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان ایجاد کردیم.

رییس دادگستری استان اردبیل گفت :در مجوزهای معادن نظارت و بازدید شد و ورود جدی به کیفیت آسفالت معابر داشتیم .

عتباتی افزود:ضابطین قضایی بعنوان بازوان توانمند دادگستری هستند و در حمایت آنها اقدامات جدی انجام شد و با متخلفین نیز برخورد شد.

وی با بیان اینکه از سال 93 قتل کشف نشده ای وجود ندارد، تاکید کرد: از انباشت پرونده جلوگیری کردیم و همه به سرانجام رسیده است که ۲۳ فقره قصاص را با حمایت معتمدین به صلح سازش ختم کردیم.

رییس دادگستری استان اردبیل تصریح کرد:معضلات کارگری و تجمعات را با رویکرد پیشگری و بازدارندگی به حداقل رساندیم و این رویکرد برای افزایش سرمایه اجتماعی مردم توسط رئیس قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفت .

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد