سرویس: اردبیل
کد خبر: 81940
|
10:54 - 1398/04/17
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

به پاس فعالیت دستگاه های قضایی امنیت بسیارخوبی در استان حاکم است/ ما از جنگ‌اقصادی حراسی نداریم و روبه رونق تولید ملی حرکت می کنیم

به پاس فعالیت دستگاه های قضایی امنیت بسیارخوبی در استان حاکم است/ ما از جنگ‌اقصادی حراسی نداریم و روبه رونق تولید ملی حرکت می کنیم
استاندار اردبیل گفت: مطالعات آسیب های اجتماعی باید تسریع شود و در این امر باید عزم جدی داشته باشیم تا بتوانیم پیشگیری های لازم را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بهنام جو استاندار اردبیل اظهار داشت: ابلاغیه های که به دهیاری ها و فرمانداری ها در رابطه با پیشگیری از جراعم و آسیب های اجتماعی در سطح استان اردبیل صورت گرفته است یک حرکتی است پیشیگرانه که به کاهش پرونده های قضایی نیز کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت کنونی استان اردبیل به پاس زحمات شبانه روزی دستگاه های قضایی استان به دست آمده است افزود: باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم خود باشیم تا از فشارهای که هم اکنون بر دوش مردم عزیزمان هست کاسته شود.

بهنامجو با اشاره به رونق تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان سطح استان اردبیل گفت: ما از جنگ اقتصادی حراسی نداریم و بحمدالله ظرفیت های های که استان اردبیل دارد می تواند به خوبی از سد این فشارهای اقتصادی بر بیایید.

وی گفت: برنامه ریزی های لازم برای افرایش تولید و اشتغال در سطح استان انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

انتهای پیام/ج

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد