سرویس: اردبیل
کد خبر: 81967
|
13:31 - 1398/04/19
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)

مهمترین عامل موفقیت کشور در عرصه بین الملل،اندیشه مقاومت است

مهمترین عامل موفقیت کشور در عرصه بین الملل،اندیشه مقاومت است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ایثار و فداکاری شهدا را یادآور شد و گفت:موفقیت جامعه زمانی به دست می‌آید که در آن جامعه، اندیشه استقامت و مقاومت جاری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پیش از ظهر امروز یادواره ۶ شهید گمنام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با محوریت «شهید علی آقایی»  با سخنرانی حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

فیاضی در این یادواره با بیان اینکه شهدا برای حفظ استقلال کشور، جان خود را تقدیم اسلام کردند، گفت: موفقیت جامعه زمانی به دست می‌آید که در آن جامعه، اندیشه استقامت و مقاومت زنده باشد.

وی  با بیان اینکه اگر جامعه استقلالیت خود را حفظ کند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهد کرد، گفت:جوامعی که دخالت بیگانگان در آن‌ها معنایی ندارد همواره ارزش و اهمیت بالایی داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه شهدا ارزش والایی نزد خداوند متعال دارند، گفت: خداوند انسان‌ها را از گفتن لفظ مُرده به شهدا منع می‌کند و این ارزش برای هیچ‌کس پوشیده نیست.

 فیاضی در پایان سخنان خود به ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام داعش را از سال ۸۹ در تقابل با اسلام و تفکر شیعی در منطقه ایجاد کردند تا اهداف شوم خود را دنبال کنند غافل از این‌که جوانان ایران بصیرت و آگاهی بالایی دارند و تشنه شهادت در راه خدا هستند.

شهدای مدافع حرم سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند

اسحق رسولی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در ابتدای این مراسم  شهدای مدافع حرم را با ارزش‌ترین سرمایه برای جامعه، دانشگاهیان استان و دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: شهدای گرانقدر مایه فخر و مباهات نظام مقدس ما هستند و وجود این شهدا همواره رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی برگزاری یادواره برای شهدا در دانشگاه را با فضیلت‌ترین و با ارزش‌ترین کلاس‌ها عنوان کرد و گفت: شهدا خون خود را در راه خدا نثار کردند تا امنیت و آسایش در نظام مقدس اسلامی همواره پابرجا شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد