سرویس: اردبیل
کد خبر: 81983
|
13:00 - 1398/04/21
نسخه چاپی

گزارش فیلم؛

حجاب به مقوله ای سیاسی تبدیل شده است/ حرکت های فرهنگی، راهکار مبارزه با بی حجابی

حجاب به مقوله ای سیاسی تبدیل شده است/ حرکت های فرهنگی، راهکار مبارزه با بی حجابی
مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل با بیان اینکه امروز مسئله حجاب به مقوله سیاسی تبدیل شده است، گفت: امروز ما با حرکت های فرهنگی خودمان از حجاب و عفاف که حافظی برای حریم خانواده است، دفاع خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه در عصر حاضر حجاب به مقوله ای سیاسی تبدیل شده است و از آن بهره برداری سیاسی می کند، گفت: امروز در تمام دنیا برای مبارزه با حجاب برنامه های خاصی طراحی کرده اند و هزینه های میلیاردی می کنند که این خود گویای اهمیت حجاب و عفاف در سلامت جامعه و خانواده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام به درستی به جایگاه حجاب پی برده اند گفت: اگر حجاب در جامعه ای نشر پیدا کند،دشمنان نمی توانند در بدنه آن جامعه و خانواده ها رخنه کرده  و به اهداف خود برسند.

حامدی در ادامه سخنان خود به افزایش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر ما امروز دچار آسیب های فرهنگی و اجتماعی هستیم ، این نشان دهنده کار دشمنان اسلام است که در این خصوص باید مراقت کنیم و با کار و تلاش بیشتر، شکاف های حاصل شده را از بین ببریم تا از نفوذ بیشتر دشمنان در خانواده ها جلوگیری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قیام مسجد گوهرشاد نیز اشاره کرد و گفت: در 21 تیرماه 1315 قیام بزرگی بر علیه کشف حجاب رضاخانی در سراسر کشور برپا شد که این موضوع در مشهد مقدس به رهبری عالمان دینی در مسجد گوهرشاد به اوج خود رسید که در ادامه با به توپ بسته شدن این مسجد، مردم تحسن کننده به خاک و خون کشیده شدند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) بابیان اینکه تیرماه به نام روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است، گفت: در این روز مردم با غیرت ایران اسلامی در اعتراض به کشف حجاب شهید دادند تا این قانون رضاخانی را در مملکت ساقط کنند.

وی در پایان سخنان خود به بی حرمتی های اعمال شده بر حجاب در جامعه توسط  دشمنان اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه حجاب حافظی برای حریم خانواده است، گفت: همانطور که شهدای قیام گوهرشاد برای حفظ حجاب، این میراث با ارزش اسلام خون دادند، ما هم اعلام می کنیم با حرکتهای فرهنگی خودمان از حجاب و حریم خانواده ها حفاظت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ه.ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد