سرویس: سبلان ما
کد خبر: 87788
|
09:09 - 1399/08/20
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل :

گلایه ها در ورزش اردبیل بحق است/ کمبودهای زیرساختی در حوزه ورزش استان جبران می شود

 گلایه ها در ورزش اردبیل بحق است/ کمبودهای زیرساختی در حوزه ورزش استان جبران می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تخصیص اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان برای پروژه زمین چمن شهرستان مشکین شهر خبرداد و گفت: در فاز دوم این طرح پیست دو و میدانی ، جایگاه داوران ، و تیم های ورزشی نیز تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از نصب ۳۵۰۰ متر چمن مصنوعی در پروژه زمین چمن شهرستان مشکین شهر خبرداد و گفت: با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان این پروژه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از ۷۰۰۰ متر چمن ،۳۵۰۰ متر چمن خریداری شده است و بعد از آزمایشات لازم این چمن نصب خواهد شد گفت: بقیه نیز در حال تولید است که به محض اتمام نصب خواهد شد.

انوشیروانی ادامه داد: پیست دو و میدانی این زمین هم در دستور کار است که همزمان با چمن انجام خواهد شد و در فاز های بعدی جایگاه داوران ، و تیم های ورزشی نیز اجرا می شود.
وی تصریح کرد: احداث خوابگاه ورزشی در مشکین شهر نیاز به مطالعه دارد و از طریق مشارکت بخش خصوصی و ماده ۲۷ می توانیم این مشکل را در شهرستان برطرف کنیم و برای احداث این خوابگاه از سرمایه گذار حمایت خواهیم کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل  گلایه ها در ورزش استان اردبیل را بحق دانست و گفت:  با تلاش شبانه روزی به دنبال برطرف کردن کمبودها و مشکلات ورزش و جوانان استان اردبیل هستیم .
وی افزود: اگر آمایش سرزمینی و نیاز سنجی ها به درستی انجام می گرفت قطعا مشکلات زیر ساختی در مناطق استان نداشتیم و همه ی مناطق با توازن در سرانه ورزشی به صورت مساوی تقسیم می شد.
 
انتهای پیام/ج
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد