سرویس: سبلان ما
کد خبر: 87804
|
16:30 - 1399/08/20
نسخه چاپی

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور :

کوهنوردی استان اردبیل نیازمند سرمایه گذاری است/ سلان علاوه بر ظرفیت بالای کوهنوردی دارای بهترین پتانسیل برای صنعت گردشگری است

کوهنوردی استان اردبیل  نیازمند سرمایه گذاری است/ سلان علاوه بر ظرفیت بالای کوهنوردی دارای بهترین پتانسیل برای صنعت گردشگری است
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور به ویژگی های برجسته قله سبلان اشاره کرد و گفت: باید در رشته کوهنوردی استان اردبیل سرمایه‌گذاری شود تا بتوان به بهترین سکوهای قهرمانی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اردبیل که در سالن کنفرانس حسین رضازاده اردبیل برگزارشد، اظهار کرد: قله سبلان از برجسته‌ترین قله های ایران است که در طرح سیمرغ از آن به عنوان دومین قله برجسته ایران نام برده می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل از نظر زیرساخت‌های طبیعی از استان‌های برجسته در کشور است، گفت:قله سبلان نیز ظرفیت بزرگ ورزش استان اردبیل است، که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

زارعی ادامه داد: باید در رشته کوهنوردی در استان اردبیل اقدام و سرمایه‌گذاری شود تا بتوان به بهترین سکوهای قهرمانی دست یافت.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور  گفت: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، یکی از پرجمعیت‌ترین فدراسیون‌ها است و ما در بعد آموزش، توانستیم دوره‌های خوبی را در سطح کشور انجام دهیم.

وی افزود: گردشگری ورزشی در استان اردبیل توسعه خوبی داشته که هر ساله خیل کثیری از گردشگران و کوهنوردان برای صعود به قله سبلان به این استان سفر می‌کنند که نباید به راحتی از این موضوع بگذریم و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام گیرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد