سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 87851
|
12:04 - 1399/08/24
نسخه چاپی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

400 برنامه مجازی در هفته کتابخوانی برگزار می شود

 400 برنامه مجازی در هفته کتابخوانی برگزار می شود
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، 400 ویژه برنامه هفته کتابخوانی در استان برگزار خواهد شد.

پروانه رضا قلیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از روز 24 تا 30 آبان ماه در محورهای مختلف در سطح استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور، غالب برنامه های این هفته در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق شبکه های اجتماعی در برنامه ها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه 400 ویژه برنامه مجازی پیش بینی شده است، گفت: برگزاری نشست های کتابخوانی مجازی، قصه گویی، نقل کتاب، جمع خوانی، رونمایی از تالیفات جدید، برگزاری نمایشگاه مجازی و محافل ادبی و مسابقات کتابخوانی و نقاشی از جمله برنامه های این هفته در استان خواهد شود.

رضا قلیزاده خاطر نشان کرد: از اوایل شیوع ویروس کرونا، مجموعه همکاران کتابدار، مرتبط با کتابخوانی تولید محتوا کرده اند که آماده ایم این تولیدات را جهت استفاده و آموزش عموم، در اختیار نهادها، ادارات و مردم قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بمناسب آغاز هفته کتاب و با توجه به محدودیتهای کرونایی، هم استانی های عزیز می توانند، روز بیست و چهار آبان ماه بصورت مجازی و رایگان در سایت جهت عضویت در کتابخوانه های شهر یا روستای محل سکونت خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد