سرویس: اردبیل
کد خبر: 87878
|
19:51 - 1399/08/25
نسخه چاپی

علی دایی در گفت و گویی با یک سایت ایتالیایی:

رونالدو رکوردم را بشکند مستقیم به او تبریک می‌گویم

رونالدو رکوردم را بشکند مستقیم به او تبریک می‌گویم
علی دایی در گفتگو با سایت توتومرکاتو ایتالیا در مورد رکورد شکنی رونالدو گفت::این افتخار بزرگی برای من خواهد بود که بازیکنی در سطح و کلاس رونالدو بتواند این کار را انجام بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی دایی شهریار فوتبال ایران در گفتگو با سایت توتومرکاتو ایتالیا گفت:من صمیمانه امیدوارم رونالدو بتواند به رکورد گل‌های ملی من برسد. به هیچ وجه ناراحت نخواهم شد. این افتخار بزرگی برای من خواهد بود که بازیکنی در سطح و کلاس رونالدو بتواند این کار را انجام بدهد. رونالدو نه تنها در این دوران بلکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است؛ یک پدیده مطلق.

وی افزود: هر زمان رونالدو رکورد را بشکند مستقیم به رونالدو تبریک می گویم اما اول او باید به این رکورد برسد. رونالدو ۱۰۲ گل ملی با پرتغال زده و مطمئن هستم او رکورد مرا می شکند اما هنوز هفت گل دیگر مانده است. 
 
دایی در مورد فرصت بازی در ایتالیا  هم گفته است:متأسفانه من هرگز فرصت بازی در سری A را پیدا نکردم، هرچند این افتخار را داشتم که با تیم‌های معروف و تاریخی لیگ شما مانند میلان و اینتر روبه‌رو شوم و هرگز هم آن شب‌های فوق‌العاده را فراموش نمی‌کنم و تا ابد در یادم خواهند ماند.
 
من گاهی اوقات سری A را دنبال می‌کنم و آن را خیلی دوست دارم. به عقیده من باشگاه‌های ایتالیایی فلسفه بی‌نظیری برای فوتبال بازی کردن دارند. من الان فقط می‌توانم به صورت مجازی تمام بازیکنان و هواداران سری A را در آغوش بگیرم و برای آنها در این روزهای سخت بهترین آرزوها را دارم.
 
اقای گل فوتبال  جهان در پایان این مصاحبه به وضعیت فعلی خود اشاره کرده گفته است:من برای مدتی طولانی در کشورم فوتبال بازی و تمرین می‌کردم و توانسته‌ام تیم ملی کشورم و چند باشگاه دیگر را هدایت کنم. دیروز روی زمین بازی لذت می‌بردم و امروز روی نیمکت.
 
 
 در شرایطی که در سراسر دنیا، به لطف گلزنی‌های کریس رونالدو، نام علی دایی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران مطرح می‌شود، در کشور اما او بایکوت و تحریم شده و نمی‌تواند فعالیتی در عرصه مربیگری فوتبال، چیزی که پیش‌تر عنوان کرده عاشق آن است، داشته باشد. علی دایی اسفند دو سال قبل از فوتبال ایران رانده شد و هربار به بهانه‌ای مختلف، جلوي ورود مجددش گرفته شده است. او حتی می‌رفت تا جانشین مارک ویلموتس بلژیکی در تیم ملی شود ولی به ناگاه دستوری که کسی مسئولیتش را بر عهده نگرفت، از راه رسید و دایی فرصت نشستن روی همان صندلی را هم از دست داد.
 
 دایی به بیرون از گود رانده شده و در فضای فوتبال فعلی ایران کمتر اثری از او دیده می‌شود، می‌شود نامش را در رسانه‌های مختلف خارجی جست‌وجو کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد