سرویس: اردبیل
کد خبر: 87952
|
20:42 - 1399/08/30
نسخه چاپی

بیانیه مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بمناسبت هفته مبارک بسیج

بسیج در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ورود به میدان‌های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در عرصه‌های مختلف به خوبی نشان داد از توانمندی‌های غیرقابل انكاری برای آبادانی کشور برخوردار است و نقش موثر و حیات بخشی در پویایی هرچه بیشتر نظام و مجموعه حاكمیت كشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج اعلام کرد:بدون شک نقش آفرینی گروه های جهادی بسیج همپای مدافعان سلامت، در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و مشارکت در برگزاری باشکوه نهضت بزرگ کمک های مومنانه برگ زرینی از حضور پرشور و موثر جهادگران بسیجی است و این حرکت بزرگ و مومنانه همچنان برای خدمت به مردم ادامه دارد.

متن بیانیه مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل؛
بسم الله الرحمن الرحیم
 
در چهل و یکمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) نه تنها ملت بزرگ ایران بلکه جوامع بین المللی شاهد نقش آفرینی‌های بی بدیل این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف هستند.
 
بسیج در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ورود به میدان‌های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در عرصه‌های مختلف به خوبی نشان داد از توانمندی‌های غیرقابل انكاری برای آبادانی کشور برخوردار است و نقش موثر و حیات بخشی در پویایی هرچه بیشتر نظام و مجموعه حاكمیت كشور دارد.
 
اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران اسلامی است باور داریم که رفع محرومیت تنها با اتکا به خدای متعال و با تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان پذیر خواهد بود.
 
در همین راستا گروه های جهادی بسیج استان اردبیل با همت انقلابی و اخلاص مجاهدانه برای لبیک به فرامین امامین انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم وارد میدان شده و بهترین ارزش‌های انسانی را متعلق به خود کرده‌اند.
 
امروز جهادگران بسیجی استان با الگو گیری از روحیه جهادی شهدا و رزمندگان بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس و با اخلاص و تلاش خستگی ناپذیر،در خط مقدم محرومیت زدایی،خدمات رسانی و اشتغال زایی هستند و بعد از پیام امید بخش و شورآفرین رهبرجهادی انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) به گروه های جهادی و بسیج سازندگی در سال ۹۸، شاهد خلق حماسه های جهادی عظیم و انقلابی با پشتوانه نیروها و رویش‌های انقلابی هستیم.
 
بدون شک نقش آفرینی گروه های جهادی بسیج همپای مدافعان سلامت، در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و مشارکت در برگزاری باشکوه نهضت بزرگ کمک های مومنانه برگ زرینی از حضور پرشور و موثر جهادگران بسیجی است و این حرکت بزرگ و مومنانه همچنان برای خدمت به مردم ادامه دارد.
 
مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و امام شهدا(ره) به خصوص سیدالشهدای مدافعان حرم حاج قاسم سلیمانی و تبریک هفته مبارک بسیج به آحاد و اقشار مختلف بسیجیان عزیز و جهادگران خستگی ناپذیر استان شهید پرور اردبیل، در این هفته مبارک با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کرده و اعلام می دارد دوشادوش خادمین مردم برای فراگیر نمودن فرهنگ و تفکر جهادی و خدمت خالصانه به مردم در عرصه های مختلف به خصوص در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، همت و تلاش جهادی خود را با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.‌
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد