سرویس: اقتصادی
کد خبر: 87968
|
23:49 - 1399/09/01
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

تولید روزانه 70 تن مرغ در اردبیل/ نظارت گشت های تلفیقی بر بازار تشدید می شود

تولید روزانه 70 تن مرغ در اردبیل/ نظارت گشت های تلفیقی بر بازار تشدید می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بر اساس آمارهای استخراج شده نیاز استان به مرغ روزانه حدود ۹۰ تن بوده و این در حالی است که میزان کشتار مرغ کمتر از ۷۰ تن شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  ارژنگ عزیزی شامگاه روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل، اظهار داشت: در سطح شهرستان های استان نیز این تیم های نظارت تیم های تلفیقی تشکیل و بازرسی از بازار با هدف جلوگیری از افزایش قیمت خودسرانه، احتکار و تخلف انجام می شود.

وی با بیان اینکه تیم های گشت و کنترل بر بازار با همکاری بسیج و دادستانی افزایش می یابد، افزود: با ورود دادستانی با متخلفان برخورد شدید می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نظارت بر عملکرد نانوایی ها را از جمله مهم ترین اقدامات تیم های بازرسی عنوان کرد و گفت: با توجه به تفاوت قیمت آرد سهمیه ای و آزاد نظارت بر این بخش بیشتر شده و لازم است نانوایان توجه به  ساعت پخت و کیفیت را مد نظر قرار دهند.

عزیزی همچنین به افزایش قیمت مرغ در چند روز اخیر اشاره کرد و از تلاش برای جلوگیری از افزایش قیمت این کالای اساسی خبر داد.

وی اظهار کرد: بر اساس آمارهای استخراج شده نیاز استان به مرغ روزانه حدود ۹۰ تن بوده و این در حالی است که میزان کشتار مرغ کمتر از ۷۰ تن شده است.

عزیزی افزود: این موضوع نشانگر خروج مرغ زنده از استان بوده که تلاش می شود با همکاری تولیدکنندگان نیاز استان تامین و تولیدات مازاد از استان خارج شود.

معاون استاندار اردبیل هماهنگی برای تامین نهاده های دامی برای تولیدکنندگان و افزایش جوجه ریزی را از جمله برنامه ریزی هایی دانست که با هدف جلوگیری از کمبود مرغ در ماه های آینده انجام می شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد