سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 87972
|
11:59 - 1399/09/02
نسخه چاپی

رئیس حفاظت محیط زیست کوثر خبرداد:

دستگیری 6 شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول

دستگیری 6 شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول
رئیس حفاظت محیط زیست کوثر گفت: محیط بانان پاسگاه محیط بانی مشکول با کنترل و مراقبت نامحسوس و هوشیاری طی هفته گذشته، 6 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

به گزارش سبلان ما ، یوسف رشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در عملیاتی 5 نفر از شکارچیان متخلف با کنترل و مراقبت نامحسوس و هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر در ابتدای شروع به شکار بازداشت شدند و از این افراد تعداد 4 قطعه کبک و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی شهرستان کوثر تحویل داده شدند.

وی افزود: در مامورتی دیگر یک نفر شکارچی متخلف توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر و با کمک همیاران محیط زیست شناسایی و با دستور مقام قضایی و همکاری پاسگاه انتظامی در محل سکونت خود بازداشت شد.

رئیس حفاظت محیط زیست کوثر گفت: از این فرد نیز تعداد 34 قطعه کبک و ادوات شکار کشف و ضبط گردید و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

 رشیدی تصریح کرد: شکار در کلیه مناطق شهرستان کوثر ممنوع است و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر با متخلفان برخورد می کند.

منطقه شکار ممنوع دربند مشکول به وسعت 30 هزار هکتار با تنوع زیستی جانوری و گیاهی در جنوب شهرستان کوثر واقع شده است و یکی از زیستگاه مهم انواع گونه های حیات وحش است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد