سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 88687
|
11:48 - 1399/10/09
نسخه چاپی

یادداشت؛

سواد رسانه‌ای تحکیم جبهه‌ی مقاومت در میدان جنگ نرم

سواد رسانه‌ای تحکیم جبهه‌ی مقاومت در میدان جنگ نرم
چه روزهایی که گذشت، چه جان‌هایی پشت سنگر خاکی پرپر شدند، چه دست‌هایی سلاح بر دست یکی با تیر، دیگری با خمپاره و ... برای حفظ ناموس وطن بپا خواستند، چه جوانان غیوری با لشکر غیرت به تاخت بر هر تجاوزگری و کوتاه ساختن آن دست چپاول یکه تازی کردند.

به گزارش سبلان ما ، چه روزهایی که گذشت، چه جان‌هایی پشت سنگر خاکی پرپر شدند، چه دست‌هایی سلاح بر دست یکی با تیر، دیگری با خمپاره و ... برای حفظ ناموس وطن بپا خواستند، چه جوانان غیوری با لشکر غیرت به تاخت بر هر تجاوزگری و کوتاه ساختن آن دست چپاول یکه تازی کردند.

گذشت روزهای سخت جنگ، گذشت آن همه غوغای سخت، اما بجا ماند از آن همه صلابت، از آن همه مقاومت جبهه‌ای دیگر، جبهه‌ای که این‌بار جوانان گونه‌ای دیگر به تاخت، به نبرد، به مقاومت برمیخیزند.

آری، جنگ سخت بساطش چیده شد؛ بهمت غیورمردان برچیده شد، اما براه است هنوز جنگ، براه است هنوز چشم چپِ مستکبران، و باید براه بود سنگر مبارزه، و باید براه بود سربازان مبارزِ وطن.

این بار میدان از جنس رسانه براه است، این بار نه فقط خرمشهر، نه فقط پیرانشهر، نه فقط کردستان، این بار چشم غارت بر تک تک خانه‌های وطن است، این بار چشم چرانی دشمن بر تک تک ملت ایران است، این بار این ملت هستند که در میدان جنگ عرض اندام می کنند؛ نه به اختیار، نه داوطلبانه، این بار اجبار در کار است این بار همه سربازند، این بار همه باید بیدار شوند تا در امان مانند از تیررس دشمنان...

این بار جنگ نرم براه است، جنگ رسانه براه است.

در عصرِ تکنولوژی باید رسانه را آموخت، باید از راه رفتن در کوچه پس کوچه‌هایش آگاه بود، باید از دست دادن به هر گرگی در لباس میش آگاه بود...

باید برای حضور در میدان مبارزه سلاح را شناخت، باید هدف را آماج شلیک قرار داد، باید و هزاران باید دیگر...

و در نهایت باید همچون سربازان جنگ در این میدان با آگاهی رخنه در اهداف دشمن ایجاد کرد، این آگاهی را در سواد رسانه‌ای میتوان جست، میتوان با دانش رسانه‌ای جبهه مقاومت ساخت، باید این ارث جوانان پرپر در سنگر خاکی را با افتخار به نسل‌های بعدی سپرد باید در سنگر رسانه‌ای شتافت، باید ایران را در تمام میادین  شکوهمند کرد و در نهایت لازم است سربازان که تک تک ملت ایران هستند از رسانه‌ای که درگیر آن هستند شناخت داشته و جبهه مقاومت را تحکیم بخشیده و پیروزی‌ای دیگر به بار آورد.

این بار جان مردم هدف نیست این بار ذهنت، اعتقادت، باورهایت نشانه دشمن است، این بار به نرمی تسلیم شدنت در برابر باورهایشان هدف دشمن است...

بنگر در کجای میدان مبارزه ایستاده‌ای، بنگر سلاحت خودت را نشانه نرود، بنگر کوچه‌ای که در آن گام برداشته‌ای تو را به اسارت دشمن نبرد...

و بنگر و بدان که سواد رسانه‌ای تحکیم جبهه‌ی مقاومت در میدان جنگ نرم، جنگ رسانه است و باید در این عصر حاج قاسم های عرصه فرهنگی شویم.

به قلم : ریحانه صفرزاده 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد